Dansktalande Ordermottagare / Kundsupport till Essity

Dansktalande Ordermottagare / Kundsupport till Essity

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som initialt varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Essity. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Essity är ett ledande globalt hygien- och hälsobolag. De ökar människors välbefinnande genom sina produkter och tjänster och arbetar med att på ett hållbart sätt utveckla, producera, marknadsföra och sälja förstklassiga produkter inom hygien och hälsa. Essitys försäljning sker i cirka 150 länder och de har omkring 46.000 medarbetare världen över. Du kommer att sitta stationerad på Essitys kontor i centrala Mölndal.

Arbetsuppgifter:

I rollen som Customer Service Representative på Essitys kontor i Mölndal blir du en del i ett kompetent och engagerat team om åtta medarbetare. Gruppen arbetar med att ta emot beställningar av produkter inom Essitys segment av kompressionsprodukter och ni arbetar mot flera marknader såsom Sverige, Norge, Danmark, Finland och Baltikum. Ditt huvudsakliga ansvarsområde innefattar ordermottagning via ett beställningssystem. På sikt kommer du även att arbeta med kundsupport, primärt via mail och i viss utsträckning över telefon. Ni arbetar mot kunder inom sjukvårdssektorn och finns behjälpliga vid frågor om allt ifrån leverans till produkt.

Verksamheten genomför ett omfattande systembyte, vilket kommer innebära att förändringar sker i gruppens arbetsprocesser och -rutiner.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetslivserfarenhet inom administration, kundsupport eller orderhantering
• Eftergymnasial utbildning inom administration, ekonomi eller motsvarande är meriterande
• Flytande danska, svenska och engelska kunskaper i tal såväl som skrift
• God systemvana och erfarenhet i Officepaketet och Microsoft Teams

I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team och det är därför av stor vikt att du trivs med att samarbeta och att tillsammans med dina kollegor föra arbetet framåt. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. I rollen förväntas du ta ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt, vilket passar dig som tar ett stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter. Du ser konsekvenserna av din arbetsinsats och anstränger dig för att leverera effektiva lösningar med hög kvalitet. Vidare är det viktigt för dig att vara noggrann med detaljer i det dagliga arbetet och du lämnar inget ogjort.

Övrig information:

Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Plats: Mölndal
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 augusti 2022
  • Ansök senast: 29 september 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024