Dansktalande resebokare

Dansktalande resebokare

Arbetsbeskrivning

Gillar du att leverera kvalitativ kundvård till resenärer?
Gillar du att hitta lösningar och alternativ för flyg, hotell, och tåg?
Då kan du vara en av våra nya resekonsulter i Helsingborg!

Vi söker nu dig som med ett stort engagemang kan hjälpa kunderna att flyga med lätthet- både innan och under deras resor.

För vår kunds räkning direktrekryterar vi en dansktalande resekonsult

Vår kund är ett globalt ledande företag med över 240,000 anställda som arbetar i över 40 länder runt om i världen.

Du kommer att jobba med in och utgående samtal/mail

Kvalifikationer 

- Flytande i tal och skrift i danska och god engelska
- Van datoranvändare
- Passion för service
- Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt

Vad vi erbjuder

Du kommer ingå i ett team tillsammans med kollegor som är glada, motiverade och positiva - som tillsammans med dig gör kundens resa enkel. 

Gillar du att leverera kvalitativ kundvård till affärsresenärer?
Gillar du att hitta lösningar och alternativ för flyg, hotell, och tåg?
Då kan du vara en av våra nya resekonsulter i Helsingborg!

Vi söker nu dig som med ett stort engagemang kan hjälpa kunderna att flyga med lätthet- både innan och under deras affärsresor. För vår kunds räkning direktrekryterar vi resekonsulter till ett nytt team.

Vår kund är ett globalt ledande företag med över 240,000 anställda som arbetar i över 40 länder runt om i världen.

Du kommer att jobba med in och utgående samtal/mail för företagsresor. 

Kvalifikationer

- GDS- erfarenhet så som Amadeus, Galileo, Apollo eller liknande.
- Högskola eller motsvarande
- Flytande tal och skrift i Svenska och Engelska
- God datornavigering
- Passion för service
- Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt

Vad vi erbjuder

Du kommer ingå i ett team tillsammans med kollegor som är glada, motiverade och positiva - som tillsammans med dig gör kundens affärsresa enkel. Du kommer få en grundlig introduktion och möjlighet att jobba i ett globalt företag.

 

Tjänsten är på heltid och tillsvidare. Arbetstiderna kan variera då kundtjänst är öppen mellan 08.00-20.00


Ansökningarna hanteras löpande, så skicka din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Helsingborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 september 2022
  • Ansök senast: 5 oktober 2022

Postadress

Helsingborg
HELSINGBORG, 25220

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024