Dansktalande resebokare

Dansktalande resebokare

Arbetsbeskrivning

Resebokare

Gillar du att leverera kvalitativ kundvård till resenärer? 
Då kan du vara en av våra resekonsulter! För vår kunds räkning söker vi nu dig som med ett stort engagemang vill hjälpa kunderna genom inkommande samtal och mail att planera samt boka deras resa.

Arbetsuppgifter:

I rollen som resebokare ska du:

- Hanterar inkommande samtal från företagskunder inom Sverige, samt Danmark.
- Aktivt lyssna och besvara frågor utifrån kundens behov
- Skapa en stark kundrelation genom att leverera effektiva lösningar utifrån hållbarhet och lönsamhet.
- Hjälpa kunden med en smidig och trygg resa allt från tåg, flyg och hotell
- Dokumenterar alla processer korrekt i datasystem.

Din profil:

- Har en gymnasieexamen eller motsvarande
- Har arbetat tidigare med kundservice eller inom turism
- God tal-/skrivförmåga inom engelska, svenska och danska
- Du är expert på att lyssna och kommunicera via telefon och e-post.
- God datavana och hantering av administrativa uppgifter som registreringar inom datasystem.
- Skicklig i multi-tasking, samt förmågan att vara flexibel och snabbt anpassa sig till förändringar
- Förmåga att arbeta som grupp, såväl som självständigt

 

Arbetstider är förlagd mån-fred mellan 08.00-17.00 och tjänsten startar den 16 januari

Tjänsten är tillsvidare och på heltid

 

Ansökningarna hanteras löpande så skicka din ansökan redan idag

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Helsingborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 december 2022
  • Ansök senast: 27 januari 2023

Postadress

Helsingborg
HELSINGBORG, 25220

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024