OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
KONE
Smart och uppkopplad teknik finns överallt!
Genom digitalisering effektiviserar vi våra hem, vårt arbete och vår vardag. I takt med att nya ekosystem tar form, med smartare städer och byggnader, finns det även en enorm potential i att integrera byggnadsdesignen med hissar, rulltrappor och andra hjälpmedel på det mest hållbara sättet möjligt.
KONE har över 100 års erfarenhet inom hiss- och rulltrappsbranschen och är nu världens ledande företag inom området. Med sin innovativa teknologi erbjuder KONE nu sina kunder digitala tjänster som innebär smartare och mer intelligenta hissar.
För att stärka sin verksamhet söker KONE efter en dansktalande Sales Support Agent till deras supportteam.
Läs mer om KONE och vad de gör (https://www.kone.se/?utm_medium=search_paid&utm_source=google&utm_campaign=SE-SV-Brand-KONE&utm_term=%2Bkone&utm_content=439242815487&gclid=CjwKCAiAo4OQBhBBEiwA5KWu__gIJ0QS5HmavINIv1vPXbMDTziu8f-6uM2COSyhuhjJEqeTMGlLPhoCvhoQAvD_BwE).
ROLLEN
Funktionen Sales Support erbjuder support innan, under och efter avtalsperioden för både säljare och kunder. Slutkundsfrågor kommer i form av second line-support där du i den här rollen hanterar avtalsfrågor, fakturafrågor och den masterdata som KONE förvaltar i affärssystemet SAP.
Sales Support inom KONE är ett skandinaviskt team placerade i Malmö, Stockholm, Oslo och Köpenhamn.
Du kommer att ansvara för:
- Registrering och kvalitetssäkring av ingående data kring serviceavtal och kund-data (masterdata).
- 2nd line support där hårdknäckta fall behöver din expertis.
- Support och samarbete med dina kollegor i Sverige, Danmark & Norge.
- Administrativt arbete, bl.a ta emot frågor och analysera/utreda data inom affärssystemet (SAP).
DU ERBJUDS:
- Stora utvecklingsmöjligheter inom bolaget - KONE arbetar strukturerat med utveckling!
- Ledarskap och organisation som värderar ditt välmående både på och utanför arbetet.
- Introduktionsutbildning och regelbunden uppföljning med coaching och support för att hjälpa dig utvecklas inom ditt arbete.
- En arbetsplats där du får arbeta i team med kunniga och erfarna kollegor.
- Få arbeta i ett bolag som strategisk arbetar med hållbarhets- och samhällsfrågor.
KVALIFIKATIONER:
- Några års arbetslivserfarenhet, gärna inom service/administration.
- Talar och skriver obehindrat i danska, svenska och engelska, då det används i det dagliga arbetet.
- Det är meriterande med erfarenhet inom service- och säljkoordinering eller kundservice i ett specialist-team.
- Du föredrar att arbeta i en serviceroll som kräver utredningstid per ärende och naturligt får längre ärendehanteringstider.
- Van att arbeta i olika databaser och CRM system.
- Detaljorienterad och gillar att använda Excel för problemlösning (eller vill lära dig).
PERSONLIGA KOMPETENSER FÖR ATT LYCKAS I ROLLEN
Ansvarstagande. Du äger problem från ax till limpa och säkerställer att det löses på bästa sätt.
Serviceinriktad. Du är snabb från tanke till handling, samtidigt som du är noggrann och detaljorienterad.
Kommunikativ. Du har en mycket god kommunikativ förmåga på danska, svenska och engelska i såväl tal som skrift. Därtill anpassar du effektivt din kommunikation efter målgruppen.
Detaljorienterad. Du fokuserar på att vara noggrann och att uppnå resultat. Du ställer upp relevanta mål och strävar konsekvent efter att uppfylla eller överträffa förväntningarna.
PRAKTISK INFORMATION
Omfattning: Heltid.
Anställningsform: Det här är ett konsultuppdrag med potentiell överrekrytering till kunden på sikt.
Placering: Malmö.
Start: Omgående eller enligt överenskommelse.
Har du frågor gällande uppdraget eller rekryteringsprocessen?
Hör i så fall av dig nedan.
Välkommen med din ansökan!