Dansktalande Service Adviser & Specialist - Nordea First Card

Dansktalande Service Adviser & Specialist - Nordea First Card

Arbetsbeskrivning

Nordea är en ledande bank i Norden som i 200 år verkat för att var en stark och personlig finansiell partner till våra kunder. Vår affär bygger på långsiktiga relationer med kunderna där vi kombinerar vår rådgivningskompetens med våra digitala lösningar för att på bästa sätt ta hand om kundens hela ekonomi.

Job ID: 18424

Har du passion för kundservice och vill bidra till att underlätta våra kunders vardag genom förstklassig service?  

Vi söker nu en passionerad och entusiastisk servicestjärna för att stödja våra First Card-kunder via telefon, e-post och digitala kanaler. 

Om tjänsten

Välkommen till Commercial Cards Customer Service I Stockholm. Vi skapar värde genom att vi levererar kundservice i världsklass till våra Nordea First Card kunder. Med ditt engagemang och din passion vill vi överträffa kundernas förväntningar och bidra till att skapa framtidens relationsbank.   

Som vår nästa service Adviser & Specialist kommer du att spela en viktig roll när det gäller att stötta våra First Card-kunder med faktura och kort-relaterade frågor på danska, svenska och engelska. 

Dina fokusområden blir att: 
* Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet, med fokus på att lösa kundens ärende direkt
* Bidra till Nordea First Cards utvecklingsarbete av våra processer och arbetssätt


Vi är ett team som är baserat i Stockholm och levererar förstklassig service till våra kunder i Sverige, Norge, och Danmark. Teamet består av 27 engagerade kollegor med hög kompetens. Vi har en stark vilja att hjälpa varandra för att ge våra kunder den bästa servicen och samtidigt vidareutveckla oss själva. 

Vem du är

För att trivas och lyckas i denna tjänst tror vi att du:
* Är kommunikativ i både tal och skrift och har passion för kundservice
* Har hög förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter och vana att arbeta i en tempofylld miljö
* Tar ägarskap i det du gör och har passion för att skapa värde för våra kunder. 
* Trivs med att arbeta i team, där du tar ansvar för att uppnå ditt eget och teamets gemensamma mål
* Har intresse för att bidra i utvecklingen av våra processer och arbetsmetoder
* Har erfarenhet från kundservice via telefon, e-post eller andra digitala kanaler


Eftersom du kommer att arbeta både med danska och svenska kunder så är det ett krav att du kan båda språken i tal och skrift. Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 28/08/2023. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Anna Ehinger via telefon +46 720854506 eller e-post anna.ehinger@nordea.com.

I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se eller SACO på saconordea@nordea.com.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordea
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 augusti 2023
  • Ansök senast: 28 augusti 2023

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

25 november 2024