Dansktalande Service Center Agent till GE Healthcare Sverige AB

Arbetsbeskrivning

Service Center Agent till GE Healthcare Sverige AB

Vill du arbeta på ett av världens ledande medicinsktekniska företag i ett tight team med erfarna kollegor? Trivs du i ett varierande arbete med breda kontaktytor och goda möjligheter att utvecklas? Vi söker nu en Service Center Agent till vår kund i Danderyd. Välkommen med din ansökan idag!

Arbetsuppgifter

Som Service Center Agent kommer du att arbeta på avdelningen Nordic Customer Service Center, som är navet i företagets serviceverksamhet och de som främst har all kontakt och dialog med kunden under pågående serviceärende. Du kommer främst att arbeta med mail och telefon som dina verktyg. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att:

• Koordinera servicearbete
• Boka in tekniker hos kund
• Beställa reservdelar
• Sammanställa offerter

Kvalifikationer

Rollen som Service Center Agent innefattar till stor del kontakt med våra danska kunder. Du måste därför kunna uttrycka dig väl i både svenska, engelska samt ha en grundläggande kunskap av danska och norska. Finska är meriterande.

Du har även goda kunskaper inom Office-paketet. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet inom kundservice. Har du arbetat med något av IT-programmen Oracle eller SalesForce är det meriterande.

Som person är du kundfokuserad och har ett driv att erbjuda bästa möjliga kundservice. Du är stresstålig och kan hålla många bollar i luften samtidigt. Du är en problemlösare som har hög förmåga att kommunicera med kunder så väl externa som interna.

Hur du ansöker

För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto nedan. Vänligen kontakta rekryterare Emeline Lindroth via e-post: emeline.lindroth@lernia.se eller telefonnummer: 072-254 92 16 om du har några frågor eller funderingar.

Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Välkommen med din ansökan!

Övrigt

Placeringsort: Danderyd

Typ av anställning: konsultuppdrag med chans till förlängning

Uppdragslängd: omgående till 2023-12-31

Lernia är vägen framåt

Lernia är ett av Sveriges största bolag inom bemanning, yrkesutbildning och matchning av arbetssökande. Vi hjälper människor till utbildning och jobb och företag med kompetenslösningar. Vi har utvecklat individers kompetens efter arbetsmarknadens behov i över 100 år och bemannat den svenska industrin i 20 år. 2020 var omsättningen 2 miljarder kronor, vi är cirka 6 000 anställda och finns över hela landet. Vårt mål är minst 10 000 jobb varje år. Läs mer om vårt arbete med att utveckla lösningar som leder till jobb och ett framgångsrikt näringsliv på [www.lernia.se](https://www.lernia.se/).

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2023
  • Ansök senast: 31 mars 2023

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024