OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag:
För kunds räkning söker vi dig som vill arbeta som Service Contract Administrator. Vår kund är ett framgångsrikt bolag som ingår i en av världens äldsta koncerner inom Life Science. Man är verksamma i 64 länder och har 40 000 medarbetare världen över. Du kommer att vara en del av ett nordiskt team och din arbetsplats kommer att vara på det svenska kontoret i Solna. Tjänsten beräknas påbörjas omgående och pågå i ca 1 år med goda chanser till förlängning.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön innevarande månad samt betald semester
Arbetsuppgifter:
Som Service Contract Administrator kommer du att arbeta med underhåll och förnyelser av serviceplaner. Serviceplanerna har en löptid på ca 1 år och du kommer självständigt att sköta arbetet med offerter och förnyelser av dessa. Vidare innebär rollen att du är länken mellan säljare och kunden vad gäller kontraktsavtal och underhåll av produkterna. Du kommer således att ha kontakter både extern i form av kunder samt internt med tekniker, säljare och annan personal inom organisationen.
Det är också inom ditt ansvar att upprätthålla data i det webbaserade verktyget där du arbetar för att säkerställa riktigheten av informationen i systemet. Du kommer att vara en del av företagets serviceorganisation men arbeta självständigt med de danska serviceplanerna.
Din bakgrund:
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som innefattar koordination, kommunikation och service. Det är meriterande om du har kunskaper i Servicemax, alternativt andra webbaserade system. Förutom flytande kunskaper i danska är det ett krav att du har goda kunskaper i svenska och engelska.
Som person är du strukturerad och van vid att arbeta självständigt samtidigt som du trivs i en roll med många kontaktytor där du ska inhämta och sammanställa information samt driva processer framåt. Förmåga att strukturera ditt arbete och samarbeta med olika intressenter kommer att underlätta för dig mycket. Du är en person som har lätt för att skapa och underhålla kontakter och som drivs av ett utvecklande arbete i en spännande bransch.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg
Malin Klingberg