OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi letar efter just dig, som är dansktalande och vill arbeta som Service Desk Tekniker i Göteborg hos ett av våra meriterande kundföretag. I rollen kommer du arbeta med support över telefon, mail och chatt, främst inkommande från företagets kunder. Du följer upp Service Desk SLA´s och KPI:er och ser till att rutiner och processer följs. Du vägleder kunder och ger teknisk support gällande datorer, skrivare och nätverk samt system och applikationer.
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start efter överenskommelse och ca sex månader fram, med chans till förlängning. Du anställs av The Place och arbetar som konsult hos vårt kundföretag i Göteborg.
Vem tror vi att du är?
För att axla rollen på bästa sätt tror vi att du har följande bakgrund:
• Kundserviceerfarenhet och van att ge support över telefon, mail och chatt
• Erfarenhet av arbete med support i Windows (Vista, XP, Win7 och Win10)
• Erfarenhet av ITSM system, gärna Service Now
• Danska och engelska flytande i tal och skrift
Som person tror vi att du är lösningsfokuserad och har en positiv attityd. Du tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter och stöttar gärna dina kollegor när det behövs. Vidare har du en kommunikativ förmåga, är orädd och gillar att ha många olika kontaktytor.
Låter detta som en tjänst för dig?
Skicka in din ansökan redan idag då urval sker löpande och tjänsten ska tillsättas så fort vi hittar rätt person. Glöm inte att skicka in din ansökan på engelska!
The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Några förmåner som medarbetare hos The Place:
• En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
• Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
• Onboardingplan
• Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
• Friskvårdsbidrag
• Specialerbjudanden
• Mentorskap
• Nätverksträffar
• Kompetensutveckling
Nyckelord: Danska, Service Desk, IT Support, Göteborg, Service Desk Tekniker