Dansktalande serviceexpert till Whirlpool

Arbetsbeskrivning

Om kunden:

Whirlpool Corporation är världens största tillverkare av vitvaror och finns bland annat representerade med märkenaWhirlpool, KitchenAid, Hotpoint, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Bauknecht, Jenn-Air, Indesit och andra stora varumärken i över 170 länder. Whirlpool Nordic är en försäljnings- och marknadsorganisation som verkar i 5 nordiska länder: Sverige, Norge, Finland, Danmark och Island. Deras regionala huvudkontor ligger i Stockholm, där samtliga av deras supportfunktioner är placerade.

Om tjänsten:

Som Service Expert är du ansvarig för kontakt med företagets servicepartner (fälttekniker) för att hjälpa dem med tekniska frågor. Du arbetar i ett team som tillsammans ger support till Service Partners i hela nordiska marknaden.

Dina huvuduppgifter är:

Tekniskt stöd via telefon och e-post till fälttekniker i deras arbete att reparera/åtgärda produkter med avvikelser i deras kunders hem

Administration i deras affärssystem där serviceorder, reservdelsorder och produktändringar registreras

Stödja deras kundkontaktcenter då det rör frågor av teknisk art

Granskning av retur- och produktändringsförfrågningar

Olika administrativa arbeten

För att lyckas i denna roll tror vi att du behöver:

Stort intresse för tekniska och mekaniska aspekter av Whirlpools produkter

God kommunikationsförmåga och förmåga att arbeta i team

Goda språkkunskaper i danska samt god kunskap i engelska + ett extra nordiskt språk i skrift och tal.

Motivation av att tillhandahålla service liksom att göra en del utbildningsaktiviteter

Tillträde, omfattning och anställning:

Start för tjänsten är omgående och heltid med kontorstider 8-17 med möjlighet till flex, vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande.Uppdraget är ett konsultuppdrag på initialt 6 månader vilket innebär att du anställs av Hero och arbetar ute hos vår kund. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder våra konsulter friskvårdsbidrag, pension och flexpension.

Hur söker du?

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Har du frågor besvaras dessa av
rekryteringsansvarig Madelaine Roosmark på madelaine.roosmark@hero.se

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 29 mars 2019

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024