OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bose är ett internationellt företag, med över 9 000 anställda.Vår affärsverksamhet består i att utveckla, producera och sälja innovativa och högkvalitativa audioprodukter, med unika produktfördelar för våra kunder.Vi tror att vår framgång är baserad på motiverad personal, vår forskning och utveckling samt en professionalism både vad gäller service och marknadsföring.Våra kunder respekterar oss som en kompetent och tillförlitlig partner.Bose Scandinavia är ett dotterbolag och finns representerade i Sverige, Danmark, Norge och Finland med totalt ca 60 medarbetare.Vi söker nu för Bose räkning en dansktalande supportmedarbetare. De huvudsakliga arbetsuppgifterna blir att ge teknisk support både till våra återförsäljare och till våra slutkunder i Skandinavien, på hela Bose produktsortiment.Företaget växer hela tiden.Du erbjuds att arbeta i ett framgångsrikt företag med unika produkter som ger upplevelser utöver det vanliga.Du ingår i Bose-teamet där snabba beslut och egna initiativ prioriteras.Du har lägst gymnasiekompetens Vi letar efter dig som har jobbat med service & support tidigare och det är meriterande om du har erfarenhet av hemelektronik och/eller den professionella ljudbranschen.Eftersom detta är en viktig position inom företaget med mycket kundkontakt, krävs det personer som är kommunikativa och vana vid mycket telefonkontakter.Du kan danska, svenska och engelska flytande i tal och skrift.Löpande urval sker.Märk din ansökan, Bose-Danska.