OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
H1 Communication AB är en lokal svensk aktör med ett nordiskt perspektiv som är verksam inom CRM området. Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster inom Försäljning & Retention, Kundservice, Teknisk support samt växel. H1 har ambitionen att vara den ledande aktören i norden inom Contactcenterbranschen, detta genom sin egen filosofi, unika metoder samt teknik som alltid ligger i framkant. Genom dessa tre områden skapar vi värden åt våra uppdragsgivare i form av ökad tillväxt, kostnadsreduktion samt ge en hög jämn kvalitet. H1 är ett expansivt företag med kontor i Sverige, Norge och Estland. Arbetsbeskrivning Som supportmedarbetare inom H1 har du dagligen personlig kontakt med våra kunder. Din primära arbetsuppgift är att ge god service via telefon och mail. Detta ställer höga krav på din servicekänsla och förmåga att lösa de uppgifter du ställs inför. De kunder du kommer i kontakt med är i första hand danskspråkiga men även engelskspråkiga kunder är en del av vår klientel. Du kommer att arbeta i ett tight team som tillsammans med dig utgör supporten för ett av världens ledande IT-företag. Du kommer att genomgå en gedigen utbildning på plats som ger dig kunskap om rutiner och lösningar på de problem du kan ställas inför. Tjänsten är positionerad i Bollnäs, Sverige. Vem är du? Du har minst gymnasieutbildning och vi ser det som meriterande om du har arbetat inom branschen men det är inget krav. Framförallt värdesätter vi ditt intresse av IT och teknik samt erfarenhet av att arbeta med långsiktiga kundrelationer och service. Som person är du positiv, utåtriktad och engagerad. Du trivs med att ge service och motiveras av att arbeta mot uppsatta mål. Du är en god kommunikatör och behärskar danska samt engelska i både tal och skrift. Önskvärda kvalifikationer: - Goda kunskaper om hårdvara samt ett intresse för framtida teknologi. - Goda kunskaper om mjukvara (Windows XP, Windows 7 och 8, Microsoft Office, Android) - Ansvarstagande, motiverad och kreativ. - Mycket goda kunskaper i danska och engelska, både i tal och skrift. - Erfarenhet av att arbeta med telefoniapplikationer och loggningsverkyg. Ansök snarast då vi löpande kallar till intervju. Tjänsterna kan vara tillsatta innan ansökningstiden gått ut. Vad kan vi erbjuda dig? Du kommer att arbeta i ett expansivt företag där det finns stora möjligheter till vidareutveckling. Vi är ett glatt gäng medarbetare som sitter ute på Heden i Bollnäs. Tjänsten passar dig som är målinriktad, stimuleras av utmaningar och vill vidareutvecklas. Kontaktpersoner: elisabeth.edh@h1.se mimmi.schoning@h1.se För att söka tjänsten, sänd CV och ett personligt brev till: elisabeth.edh@h1.se
Kontaktpersoner på detta företaget
WFM Manager Stefan Rydén
0771-242526
070-3309904
Edon Peci
Sara Wermelin
IT-Chef Magnus Larsson
070-6993935
Client Koordinator Kenneth Hansen