OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Din vardag
Som supporttekniker hos vår kund kommer du att jobba med både 1st och 2nd line ärenden. Din roll är bred och du kommer på sikt att ta ett helhetsansvar för företages danska kunder.
Du kommer hantera inkommande ärenden via telefon, mejl, chatt och i vissa fall onsite. Du kommer även arbeta aktivt i kundens ärendehanteringssystem. Det innebär bland annat felsökning, installationer, kontohantering i Active Directory, support i Windowsbaserade miljöer, hantering av skrivare, nätverk, telefoner och en hel del annat!
Viktigt i den här rollen är att du älskar att lära dig, du är inte rädd för att be om hjälp eller att hjälpa dina kollegor när det behövs. Det är ett prestigelöst klimat där du och ditt team ser till att era kunder får bästa tänkbara hjälp!
För den här tjänsten blir du till en början anställd av Wise IT för att sedan övergå till vår kund.
Vem är du?
Vi tror att du är en social och hjälpsam person med ett stort IT-intresse. Du älskar att ta reda på, förstå och lösa problem och du trivs i ett team som hjälps åt.
Då du kommer att hantera ärenden på både svenska och danska krävs det att du är flytande i både tal och skrift i båda språken. På sikt kommer du att ta ett större ansvar för företagets danska kunder och vi tror därför att du är en person som gillar ansvar och att hela tiden utvecklas.
För att passa in hos vår kund är du hjälpsam, ödmjuk och driven. Du gillar ett högt tempo och uppskattar att det finns utvecklingsmöjligheter, här får du alla möjligheter att kickstarta din IT-karriär!
Ansökan
Har du frågor eller funderingar får du gärna höra av dig till Bim Nejdebring (bim.nejdebring@wiseit.se) Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mail då vi värnar om din personliga integritet. Du kan läsa mer om hur vi behandlar personuppgifter enligt GDPR i Wise Group-koncernens policy för behandling av personuppgifter.
Välkommen med din ansökan!
Känns rollen inte 100% rätt? Sök ändå via vår spontanansökan!
PASSAR VI DIG?
Wise IT är en energifylld arbetsplats med härliga kollegor, ett öppet klimat och stora möjligheter till utveckling! Vi tror att människor presterar bäst då man får göra det man är riktigt bra på och vi lägger stor vikt vid vår företagskultur som grundas i våra värderingar passion, samarbete, ansvar och mod som vi tillsammans tagit fram. Vi vågar sticka ut hakan och säga att vi faktiskt lever våra värderingar varje dag – både i de små sakerna som att hylla en kollega som gjort en bra affär till de större besluten som att våga ge sig in på en ny marknad eller att utmana branschen genom att tänka annorlunda.
Vi tycker det är viktigt att man mår bra och har kul på jobbet; därför är hållbarhet och hälsa saker vi värdesätter högt. Vi erbjuder så klart friskvårdsbidrag och har även ett flertal initiativ kopplat till CSR såsom samarbeten med Mentor, Röda Korset och gymnasieskolor för att nämna några. Läs mer om oss, vår kultur och våra värderingar på vår karriärsida.
MER OM WISE IT
Wise IT arbetar med kompetenslösningar inom IT. Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb, genom rekrytering och konsulter. På Wise IT är vi ett härligt gäng superhjältar som tillsammans hjälper människor och företag att nå sina drömmar. Vi tror på människan i en framtida teknikutveckling och brinner för att bygga relationer, inkludera fler i IT-branschen och naturligtvis matcha rätt kompetens till rätt uppdrag. Hos oss är människan i fokus och vi tror att alla sitter på superkrafter som i rätt situation kan göra stordåd!
Kontaktpersoner på detta företaget
Alexander Tonelli
0702186226
Lilian Westin
073 521 65 16
Alexander Tonelli
0702-186226
Catharina Skoog
Julian Firpo
073-5216527
Lilian Westin
Cindy Kristensson
040-6601116
Josefin Roxvall
0735216577
Mathias Gyllander
0735216588
Jonas Larsson