OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på framtiden söker dig som som kan prata och skriva Danska och som tycker om att hjälpa andra. Framtiden är ett konsultföretag. Våra konsulter utgörs av personer i pågående högskolestudier samt färdiga akademiker vilka nyligen har avslutat sina studier. Vår företagside är att minska avståndet mellan våra konsulter och företag. Detta åstadkommes genom att Framtiden erbjuder kompetent personal i form av Sveriges vassaste studenter och färdiga akademiker, antingen för konsulting eller för rekrytering. På det sättet bereds våra konsulter möjligheten att stifta bekantskap med det näringsliv som sedermera blir arbetsliv. Om kunden: Företaget är en förlängning av sina kunders verksamhet. De är kanske den enda kontaktytan mellan sina kunder och konsumenten. De förvaltar konsumentens upplevelse på ett professionellt sätt i tal och skrift. Eftersom det är viktigt att kontrollera hela upplevelsen erbjuder de integrerade system och välutvecklade affärslösningar som höjer deras kunder över mängden. Logistik För att helt motsvara konsumentens behov kan det krävas att de får något i handen. Eftersom företaget driver sina egna logistikupplägg har de kapacitet och möjlighet att se till att de förväntningar som kundföretaget har uttryckt motsvaras hela vägen. Där det finns geografiska villkor eller krav på en specifik servicenivå har de den erfarenhet, de system och de partners som behövs för att motsvara alla behov.Deras resurser innefattar omvänd logistik, RMA-hantering och produktåterkallning. Arbetsuppgifter och omfattning: Syften med tjänsten är att minska friktion i företagets logistiksystem. Tjänsten fungerar som internsupport. Du hjälper till med att lösa problem som kan uppstå under transporterna av varor. Många av frågorna kommer att röra id märkta varor och lokalisering av var produkterna befinner sig i processen. Du kommer bli kontaktad när det dyker upp problem i reparationsflödet. Tillsammans med en kollega kommer du att svara på frågor och lösa problem i systemet. Arbetet sker framför en dator med windowsbaserade program. Skallkrav: Du kan prata och skriva Danska flytande. För att klara av tjänsten är det bra om du känner dig bekväm med att arbeta med datorn som verktyg. Meriterande krav: Har du ett tekniskt intresse är det meriterande. Övriga krav: Du kan börja omgående. Personliga egenskaper: Vi tror att du som person tycker om att lösa problem då detta kommer att vara en stor del av arbetet. Det är även bra om du är tålmodig och tycker om att hjälpa människor Arbetstider och anställningsform: Dagtid Må-Fr / 8-17 Lön: Fast lön Kommun: Upplands Väsby kommun Tillträde: Omgående Direktrekrytering till kund Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig? För att söka denna tjänst gå in på vår hemsida www.framab.se och registrera dig. Genom att registrera dig så kommer du kontinuerligt att få spännande jobberbjudanden via e-post.