Dansktalande Team Manager (Remote) - Kundservice

Dansktalande Team Manager (Remote) - Kundservice

Arbetsbeskrivning

Beskrivning

Vår kund är ett stort kundserviceföretag som finns över hela Sverige.

Här kommer du att leda  ett dansktalande Remote Team som brinner för kundservice i världsklass. Vår kund erbjuder en ledarroll med utmanande och utvecklande arbetsuppgifter där dina ledaregenskaper värdesätts högt.

Du kommer att tillhöra vår kunds dansk-och svensktalande produktionsavdelning inom kundservice. Här arbetar deras medarbetare med att säkerställa att kundernas samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. Som Team Manager kommer du att leda, coacha och utveckla ditt team för att nå gemensamma mål.

Du rapporterar till din närmsta chef och har alltid andra Team Managers nära till hands när du behöver bolla olika frågeställningar.

Arbetsuppgifter

Som team manager kommer du bland annat att:

- Ansvara för den dagliga driften av ditt team
- Coacha och utveckla medarbetarna för att säkerställa hög kundnöjdhet
- Följa upp och analysera teamets prestation samt rapportera resultat
- Planera och genomföra teammöten och utvecklingssamtal
- Rekrytera ny personal i samråd med HR

Erfarenhet och kvalifikationer

Vi söker dig som har starka ledaregenskaper och brinner för att arbeta med människor och service. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet från liknande arbete.

- Erfarenhet som team manager eller ledare inom kundservice
- Gymnasieutbildning
- Goda kunskaper i danska, både tal och skrift
- Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.
- God datorvana

Personliga egenskaper

Vi letar efter dig som är:

- Har en stark samarbetsförmåga och är bra på att skapa laganda
- Punktlig och pålitlig i ditt arbetssätt
- Noggrann och kvalitetsmedveten i utförandet av dina arbetsuppgifter
- Positiv och engagerad med förmåga att inspirera andra

Vad erbjuder vi dig?
Vi erbjuder en intressant och stimulerande roll i ett företag som har över 700 anställda.  Här kan du med andra ord göra skillnad. Startdatum för tjänsten är under hösten 2024 och tjänsten inleds med en introduktion där du får gå bredvid både andra Team Managers samt din närmsta chef för att ta del av kunskaper. Vi är ett gott gäng i ett positivt arbetsklimat. Tjänsten är en provanställning mot tillsvidareanställning med remote-kontrakt och du kan arbeta på distans.

Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Sök tjänsten redan idag då vi hanterar ansökningar löpande!

Vill du veta mer? Kontakta gärna vår rekryteringskonsult Johan Rosenqvist 070-326 78 56

AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Olle Öijen
079-337 33 17
Linda Axäng, rekryteringsansvarig
079-342 54 42

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AxÖ Consulting
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 juli 2024
  • Ansök senast: 19 augusti 2024

Besöksadress

Dammbrovägen 5
None

Postadress

Dammbrovägen 5
Karlskoga, 69180

Liknande jobb


20 december 2024

Team Manager

20 december 2024

20 december 2024