OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi ett antal pigga, drivna och energiska medarbetare till vårt affärsområde teknisk support, för placering på vårt kontor i Helsingborg.
Din primära arbetsuppgift är att ge god service via telefon och mail. Detta ställer höga krav på din servicekänsla och förmåga att lösa de uppgifter du ställs inför. Du kommer att arbeta i ett team som tillsammans med dig utgör supporten för ett antal olika produkter, tjänster och applikationer som ingår i uppdraget. Arbetstiden är schemalagd dagtid, kvällstid samt helger.
Vad erbjuder H1?
En behovsanställning som senare kan komma att övergå till en annan anställningsform.
Moderna och luftiga lokaler oavsett placering.
Kul på jobbet och möjlighet att träffa mycket nya människor.
Du får utbildning och coachning under din tid på H1.
Vi ser att du som söker:
Har gymnasial utbildning
Har en teknisk grundkompetens
Är målinriktad och alltid vill utvecklas
Har lätt för att få kontakt med människor
Kan arbeta i grupp
Söker nya utmaningar
Talar och skriver flytande Danska
Talar och skrivergod svenska är en merit
Tidigare erfarenhet av arbete inom teknisk support är meriterande men inget krav.
H1 Communication AB är en lokal svensk aktör med ett nordiskt perspektiv som är verksam inom CRM området. Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster inom Försäljning & Retention, Kundservice, Teknisk support samt Växel. H1 har ambitionen att vara den ledande aktören i norden inom Contactcenterbranschen, detta genom sin egen filosofi, unika metodik samt teknik som alltid ligger i framkant. Genom dessa tre områden skapar vi värden åt våra uppdragsgivare i form av ökad tillväxt, kostnadsreduktion samt en hög jämn kvalitet.
Kontaktpersoner på detta företaget
WFM Manager Stefan Rydén
0771-242526
070-3309904
Edon Peci
Sara Wermelin
IT-Chef Magnus Larsson
070-6993935
Client Koordinator Kenneth Hansen