Dansktalande till bolag inom hemprodukter

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Denna tjänst är inom ramen för vår rekryteringssverksamhet.

Nu söker vi dig som vill bli en del av ett modernt internationellt företag som är ledande inom produkter inom hemmet för en funktionell och designrik vardag!

Du trivs i en dynamisk och ständigt utvecklande miljö där högt i tak och frihet under ansvar är några av ledstjärnorna som bolaget alltid efterstävar för alla anställda.

Arbetsbeskrivning

Du får en ansvarsfull roll i att hantera kontakter med såväl kunder, interna avdelningar och samarbetspartners. Du arbetar i en spännande och utpräglad familj och företagskultur och är spindeln i nätet där arbetet bland annat innebär administration och validering av ärenden från servicepartners. Vidare är mailförfrågningar och inkommande samtal kopplat till varierande och roliga affärsområden något du dagligen arbetar med!

En gedigen grundutbildning samt kontinuerlig inspirerande vidareutbildningar är en självklarhet för alla anställda.

Att sätta kunden i fokus är självklart men även där du som medarbetare kommer att känna att dina idéer och kunskap tas tillvara på. Du kommer ingå i ett trevligt och sammansvetsat gäng där det är lika viktigt att ha roligt på sin arbetsplats som att göra ett bra jobb.

Bakgrund

Du motiveras av att påverka och hjälpa såväl interna kollegor samt kunder. Vidare arbetar du kanske idag med service eller vill göra en karriär inom det.

Vi söker dig som:

- Är lyhörd och har ett positivt synsätt

- Är lösningsorienterad

- Har gymnasiekompetens

- God kunskap i Danska och Engelska

- Erfarenhet av SAP eller liknande affärssystem är ett krav

- Vill utvecklas då bolaget ser denna tjänst som en språngbräda att växa inom bolaget mot roller inom ledarskap eller specialist

Bolaget erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö där det är viktigt att vi ska trivas och veta att det finns goda utvecklingsmöjligheter.

Avdelningen är ett trevligt och sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på dem lika mycket som dem satsar på dig!

Vidare erbjuds förmånliga ersättningar och foten in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter. 

Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Utbildningen startar så snart tillsättningen är klar. Tjänsten tillträds snarast.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan redan nu!

Vid frågor om tjänsten kontakta Martin Edin 08-551 118 72

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 26 maj 2015

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


Fotterapeut med administrativa kunskaper

Fotterapeut med administrativa kunskaper

5 november 2024

5 november 2024