OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. MultiMind Bemanning AB söker för kunds räkning en dansktalande medarbetare till ett företag i centrala Stockholm. Företaget, som är verksamt inom finanssektorn, befinner sig i ett mycket spännande och expansivt skede. Du ansvarar för att besvara samtal och e-mail från danska kunder samt tillhörande administrativa arbetsuppgifter. Upplärning sker på plats av företaget.[Det är en merit[om du tidigare har arbetat i en kundtjänstfunktion alternativt har en bakgrund inom finans. Även erfarenheter från annat servicearbete är meriterande. Du måste även kunna kommunicera[på danska. Du är självständig och flexibel samt utåtriktad och gillar kundkontakter. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter. Tjänsten är med start omgående. Vi intervjuar kandidater löpande, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37