Dansktalande till internationell koncern inom hemprodukter!

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank/finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Vill du vara en del av en ledande internationell koncern? Är du engagerad lyhörd och värdesätter att arbeta med världsledande produkter och företag?Som Orderdeskmedarbetare drivs du av att utvecklas och gillar att ta eget ansvar i en roll där du jobbar mot en nordisk marknad inom hemprodukter och vitvaror!

Arbetsbeskrivning

Ditt nya och spännande arbete kommer innebära hantering av kontakter med såväl kunder, interna avdelningar och samarbetspartners.

Du arbetar i en spännande och utpräglad familj och företagskultur och är spindeln i nätet där arbetet bland annat innebär administration och validering av ärenden från Trade & Servicecpartners.

Vidare är mailförfrågningar och inkommande samtal kopplat till varierande affärsområden något du dagligen arbetar med.

Du ska gilla trygghet i din anställning samtidigt som du finner det intressant att bli en del utav ett globalt företag som är modernt och dynamiskt. Bolaget sätter stor vikt på att du själv ska bygga upp din vardag och arbetsrutiner. Du kommer ingå i ett trevligt och sammansvetsat gäng där det är lika viktigt att ha roligt på sin arbetsplats som att göra ett bra jobb.BakgrundDu motiveras av att arbeta med frihet under ansvar och är servicedriven i ditt arbete. Vidare ser vi att du har erfarenhet av service och/eller administration och eftersöker nästa steg i din karriär. Vi söker dig som:- Är lyhörd och har ett positivt synsätt för nya lösningar- Är engagerad och servicemedveten- Har gymnasiekompetens- Mycket god kunskap i Danska, tal & skrift- Erfarenhet av SAP eller liknande affärssystem är ett krav

Om företaget

Bolaget är en ledande internationell tillverkare i deras nisch inom hemprodukter och vitvaror. Bolaget erbjuder dig en stimulerande och händelserik internationell arbetsmiljö där det är viktigt att vi ska trivas och veta att det finns goda utveckling- och karriärmöjligheter. 

Avdelningen är ett trevligt och sammansvetsat gäng på ca 10 st medarbetare som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på dem lika mycket som dem satsar på dig!

Vidare erbjuds det förmånliga ersättningar och foten in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter. Mer info om företag och tjänst ges under intervjun. 

Fast lön samt tillkommande förmåner ingår. Tjänsten är heltid och innehåller en gedigen koncernutbildning. Tillträde är snarast. 

Plats: Stockholm, Nordiskt huvudkontorIntervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 14/12 - 2016 så skicka in din ansökan redan nu!

Vid frågor om tjänsten kontakta Martin Edin på 08-551 118 72


Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 28 november 2016

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024