OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som utvecklas inom kundservice och som vill få djupare kunskaper i det danska språket. Är du pratglad, serviceinriktad och vill jobba med härliga kollegor i Stockholm? Tjänsten kräver ingen tidigare arbetslivserfarenhet, din personlig och vilja att lära dig nya saker är det viktigaste för oss.
iZettle utvecklar och arbetar med innovativa betalningslösningar för små och medelstora företag. Deras produkter nyttjas av hundratusentals företag och dem är verksamma i 12 länder. iZettles nordisktalande kundtjänst har öppet vardagar kl 08.00-17.00 och du kommer jobba varierande arbetstider däremellan.
Dina arbetsuppgifter:
- Ta emot inkommande samtal och mail från främst företagskunder
- Hjälpa kunder med att hämta ut rapporter och underlag från systemet
- Svara på enklare tekniska frågor
Tjänsten är på heltid och kräver att du har förståelse för det danska språket och brinner för att lära dig mer, samt att du har flytande kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska. Det är meriterande, men inte ett krav, om du har tidigare erfarenhet från kundserviceyrket.
Välkommen med din ansökan, vi intervjuar löpande.