Dansktalende kundeservice Polestar

Dansktalende kundeservice Polestar

Arbetsbeskrivning

”Hvis du brænder for kontakt med mennesker og føler dig begejstret for at være en del af at ændre en hele branchen - så læs videre! ”
Arbejdsopgaver
Som Customer Care Specialist er dit job konsekvent at levere en fremragende, og personlig kundeoplevelse, der imødekommer behovene hos nuværende og fremtidige kunder på tværs af bestillings- og ejerskabsrejser. Som en Polestar-brandambassadør er din kundeorienterede rolle afgørende i at støtte vores mission om at forbedre det samfund, vi lever i, og bringe vores brandløfte til liv.
Vække interesse, engagere og uddanne potentielle købere og nuværende ejere gennem indgående og udgående aktiviteter på tværs af en række kanaler. Uddan kunderne med passion om Polestar-mærket, vores produkter og effektivt og pålideligt guide kunder gennem en besværligfri serviceoplevelse ved at yde nyttige og rettidige svar og problemfri forbindelse mellem prikkerne.
Sæt altid kunden først. Find frem til svarene. Lær og del tilbage, så vi hele tiden kan forbedre Polestar-kundeoplevelsen og sikre, at vores kunder føler sig godt tilpas og får den nødvendige hjælp. Polestar er det uafhængige elektriske bilmærke grundlagt af Volvo Cars og Geely Holding. At fungere som en opstart, og du vil være en del af et lille team, men med fordelene ved at være en del af en stor organisation. Mulighed for at arbejde om aftenen, weekender og helligdage. Vi er tilgængelige for vores kunder både aften og weekend!
Om dig
Hos Sitel mener vi, at din personlighed er vigtigere end dine tidligere kvalifikationer og derfor kræver vi ikke tidligere erhvervserfaring. Men for at passe ind her tror vi på, at du er positiv og hjælpsom, har en god kommunikationsevne og har interesse i biler. Du er også effektiv, tager ansvar for dine arbejdsopgaver og tilpasser dig let til nye situationer. Du har også evnen til at lære, forstå og tydeligt formidle brand, forretning og tekniske koncepter på en enkel måde.
Krav
Flydende på dansk både i mundtlig og skriftlig.
Flydende på engelsk både i mundtlig og skriftlig.
Ren straffeattest
Grundlæggende computerfærdigheder


Kvalifikation
Tidligere erfaring inden for kundeservice eller andet servicefag er en fordel.
Erfaring med salg
Interesseret i biler


Om os
Sitel Group®
Som en global leder i kundesupport og kundeservice inden for produkter og virksomhedsløsninger samarbejder Sitel med verdens mest populære brands, fra store mærker til lokale og nyopstartede virksomheder, for at designe, bygge og levere en konkurrencestærk support i alle vores kunderelationer.
Med vores prisbelønnede kultur, som er understøttet af mere end 35 års brancheledende erfarenhed og engagement for at forbedre medarbejdernes oplevelse, forbedrer vi vores virksomheds resultat ved at kombinere innovativitet, design tænkende og digitale løsninger - inkluderet selvbetjening, artificiell intelligens (AI), automatisk og datadrivende analyser - med den ekspertise, følelse og empati for vores medarbejder skaber vi relationer.
På Sitel værdsætter vi hver samtale.
Arbejdsdetaljer
Beskæftigelse: Fast ansættelse med indledende prøvetid på 6 måneder
Grad: Fuldtid
Arbejdssted: Göteborg, Lindholmen
Løn og fordele: Månedsløn i henhold til vores kollektive overenskomst, wellness-tillæg og muligheden for en bonus.
SYKES is now a part of Sitel Group®
Kundtjänstmedarbetare till Polestar sökes
Arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare är ditt jobb att konsekvent leverera en enastående, personlig och kundupplevelse för att tillgodose behoven hos nuvarande och framtida kunder ifrån första intresset till levererad produkt. Som en Polestar-varumärkesambassadör är din kundinriktade roll avgörande i att stödja vårt uppdrag att förbättra det samhälle vi lever i och ge liv åt vårt varumärkeslöfte.
Engagera och utbilda potentiella köpare och nuvarande ägare genom inkommande och utgående samtal, chattar, email och via våra sociala medier.
Utbilda kunderna om varumärket Polestar och våra produkter samt effektivt vägleda kunder på ett tillförlitligt sätt genom en problemfri serviceupplevelse.
Kunden kommer alltid först. Hitta bra lösningar. Lär dig och dela tillbaka så att vi hela tiden kan förbättra Polestars kundupplevelse och se till att våra kunder känner sig omhändertagna och får den hjälpen de behöver.
Polestar är det oberoende elektriska bilmärket som grundades av Volvo Cars och Geely Holding. Det kommer fungera som ett start-up prodjekt och du kommer att vara en del av ett litet team men med fördelarna att vara en del av ett stor organisation.
Kundtjänten kommer initiellt vara öppen 8-20 måndag-lördag men kommer utöknas framöver och arbetstiden blir fördelad på åtta timmars skift däremellan.
Om dig
På Sitel anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och har ett intresse för bilar. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer. Du har även en förmåga att lära dig, förstå och tydligt förmedla varumärkes-, affärs- och tekniska begrepp på ett enkelt sätt.
Krav
Flytande i danska och engelska i tal och skrift
Inget i belastningsregistret
Grundläggande datorkunskaper



Meriterande
Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke
Erfarenheter inom försäljning
Ett intresse för bilar



Om oss
Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar sammarbetar Sitel med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurenskraftig support i alla våra kundmöten.
Med vår prisbelönta kultur som bygger på mer än 35 års branschledande erfarenhet och engagemang för att förbättra medarbetarnas upplevelse, förbättrar vi våra företagsresultat genom att kombinera innovativt designtänkande och digitala lösningar – inkluderat självbetjäning, artificiell intelligens (AI), automatisk och datadrivna analyser – med den expertisen, känslan och empatin för våra medarbetare skapar vi kontakter.
På Sitel värderar vi varje samtal!
Om tjänsten
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Tjänstgöringsort: Göteborg, Lindholmen
Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, friskvårdsbidrag och möjlighet till bonus.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 4 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 november 2021
  • Ansök senast: 23 december 2021

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024