Dataadministratör till vår kund i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Redo för drömjobbet? Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt.
Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du att trivas som konsult på Randstad.

Med över 600 000 anställda i fler än 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Vi växer stadigt på den svenska marknaden med många spännande karriärmöjligheter för den engagerade och kvalitetsmedvetna medarbetaren. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att skaffa bred erfarenhet och arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. Söker du en arbetsplats som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas som konsult på Randstad.

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten innebär att du självständigt kommer att ta emot pdf-filer med olika löpnummer som skall kontrolleras i Excel så att rätt information är inrapporterad.



Tjänsten innebär att du självständigt kommer att ta emot pdf-filer med olika löpnummer som skall kontrolleras i Excel så att rätt information är inrapporterad.

För tjänsten krävs lägst gymnasieutbildning och minst 2 års erfarenhet av liknande uppgifter. Erfarenhet från läkemedelsbranschen är meriterande . Förutom att kunna svenska flytande måste du ha goda kunskaper i engelska Bra datorkunskaper i Excel och Word är ett krav.

Personliga egenskaper:
För att passa in i denna roll krävs det att du som person är strukturerad och noggrann. Övrigt som är av vikt för denna tjänst är att du tycker om siffror och är flexibel eftersom arbetat ibland ställer krav på att kunna hjälpa till och ge assistans till andra funktioner.
Randstad söker nu en noggrann och erfaren administratör för ett uppdrag till vår kund i Helsingborg. Uppdraget varar i ca en (1) månad på heltid med startar den 13 april.

Din bakgrund
För tjänsten krävs lägst gymnasieutbildning och minst 2 års erfarenhet av liknande uppgifter. Erfarenhet från läkemedelsbranschen är meriterande . Förutom att kunna svenska flytande måste du ha goda kunskaper i engelska Bra datorkunskaper i Excel och Word är ett krav. 

Dina egenskaper
För passa in i denna roll krävs det att du som person är strukturerad och noggrann. Övrigt som är av vikt för denna tjänst är att du tycker om siffror och är flexibel eftersom arbetat ibland ställer krav på att kunna hjälpa till och ge assistans till andra funktioner.Urvalet sker löpande.Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Nina von Platen på tel. 0729-889506

Randstad
Randstad söker nu en noggrann och erfaren administratör för ett uppdrag till vår kund i Helsingborg. Uppdraget varar i ca en (1) månad på heltid med startar den 13 april.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Bemanning Heltid
  • Publicerat: 24 mars 2015

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


27 januari 2023

Administratör till Tekniska verken i Linköping

26 januari 2023

30 december 2022