Datasamordnare (CAD, Autodesk Civil 3D), Stockholm

Datasamordnare (CAD, Autodesk Civil 3D), Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 1,5 år
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 25%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Kunden söker nu efter en Datasamordnare / Dokumentationsspecialist VA-R för att hantera frågor och ärenden i såväl förvaltning och projekt. Du kommer att hantera inkommande ärenden i Fastighetsportalen för teknikområde VA-R - Utleverans, Granskning, Inarbetning. Du kommer även att hantera frågor kopplat till ärendena. Både formaliafrågor och systemfrågor.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Arbetat med projektering (installationer i mark) och har goda kunskaper i CAD, Autodesk Civil 3D,
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Meriterande med erfarenhet av MagiCAD, och Revit.

Önskemål om personliga egenskaper:

Som person är du resultat-, målfokuserad och lösningsorienterad med ett strukturerat och systematiskt arbetssätt. Du har lätt för att samarbeta med andra. Det är av stor vikt att du har integritet och förmåga att skapa och bibehålla goda relationer med såväl interna som externa intressenter.

Du har intresse, vilja och förmåga att leverera resultat och du anstränger dig för att leverera lösningar. Vidare är du noggrann och kreativ då det kommer till att hitta nya tekniska lösningar. Du tar initiativ, sätter igång aktiviteter och uppnår resultat samt har en förmåga att arbeta självständigt.

______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 december 2021
  • Ansök senast: 8 december 2021

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


Business Intelligence-konsult

Business Intelligence-konsult

23 september 2022