OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
De'Longhi is the world’s leading producer operating in comfort leaving field (small kitchen and comfort appliances). Founded as a small industrial parts-making workshop in 1902, the company incorporated in 1950. Historically a major producer of portable heaters and air-conditioners, the company has expanded to include nearly every category of small domestic appliances in the food preparation and cooking, as well as household cleaning and ironing, segments. In all, De'Longhi operates 6 production facilities and 30 international subsidiaries supporting sales to 75 countries worldwide
Our products represent the state of the arts of engineering and design, guaranteeing the best consumer experience. All of this thanks to our people all over the world driven by their passion for excellence. We trust in our talented people and invest in them with training and development projects for long term mutual growth.
Om tjänsten
De’Longhi Group söker nu en säljkoordinator som primärt kommer att jobba mot den Danska marknaden. I denna roll blir du en del av ett Nordisk team som består av fem personer. Kontoret är beläget centralt i Stockholms City.
I rollen som säljkoordinator arbetar du för att säkerställa att orderflödet löper smidigt från orderläggning till leverans. Du arbetar som ett administrativt stöd till bolagets nordiska försäljningschefer. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat:
- Att tillhandahålla administrativt stöd till bolagets kunder och försäljningschefer
- Hantera order i SAP och säkerställa snabb leverans från lämplig plats genom att bevaka leveransflödet.
- Att hantera eventuella nordiska kundfrågor.
- Underhålla prislistor och artikelregister.
Du kommer kommunicera på daglig basis med personer från det italienska huvudkontoret. Möjlighet till att åka på mässor och resor någon gång per år erbjuds.
Kvalifikationer
Vi söker dig med administrativ erfarenhet. Gärna med erfarenhet från orderhantering, koordinering och/eller kundservice. Vi tror att du är en kommunikativ person som är ordningsam och strukturerad. Vidare är det viktigt att vara stresstålig, noggrann och flexibel då du i perioder kommer behöva hantera ”många bollar i luften”. För att passa in i teamet tror vi att du är en positiv och driven person som gärna engagerar sig i bolaget och tar tag i saker. Du känner dig orädd, nyfiken och självständig men uppskattar samtidigt att jobba tätt med ditt team. Du behöver hantera både svenska och engelska flytande i tal och skrift.
Tillträde, omfattning och anställning:
Arbetstiderna är måndag till fredag kontorstider, med möjlighet till flexibilitet. Start för tjänsten är omgående och vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande. Uppdraget är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader, där du då blir anställd av oss på Hero, men ambitionen är att du blir övertagen av De’Longhi Group för en tillsvidareanställning och detta kan komma att ske efter kortare tid än 6 månader.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen där du registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madelaine Roosmark på madelaine.roosmark@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445