OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dealy Sweden AB i Uppsala är etablerade som en av Sveriges största generalagenter inom fyrhjulingar, mopedbilar, el-mopeder och promenadskoter. Dealy Sweden AB ingår i Olle Olsson Bolagen som grundades 1964. Idag är de 20 anställda. Läs gärna mer om företaget: http://www.dealysweden.se/
Är du en person som drivs av att kommunicera med kunder och drivs av tekniska utmaningar?
Dealy Sweden söker nu en Teknisk kundsupport med fokus på garantiärenden.
Om rollen
I rollen utvecklas du tillsammans med företaget och blir en god ambassadör för Dealy Sweden som generalagent. Dina huvuduppgifter i rollen:
teknisk support till återförsäljare och verkstäder
hantera garantiärenden
sammanställning och uppföljning av tekniska ärenden
orderhantering, hela kedjan från orderbekräftelse till fakturering
utbildning till återförsäljare och verkstäder i hantering och reparation av fordon
utformning av instruktioner och verkstadslitteratur
Om dig
Tekniska utmaningar driver dig och du är lösningsorienterad som person. Du trivs i en kommunikativ roll där du för dialoger med kunder och samarbetspartners. Med ett strukturerat arbetssätt har du ett gott ordningssinne.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av en teknisk support. Högvoltcertifikat för elfordon är meriterande, B-körkort är ett krav. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift samt har goda datakunskaper. Du behöver ha en fordonsteknisk utbildning eller likvärdig kunskapsnivå genom arbetslivserfarenhet.
Dealy Sweden erbjuder dig
En varierande roll på ett etablerat och stabilt bolag, du blir en del av ett engagerat team som arbetar tillsammans och stöttar varandra. Du sitter i moderna kontorslokaler och arbetar kontorstider med bra flextider. De erbjuder friskvård, företagshälsovård och avsättning till tjänstepension.
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar Dealy Sweden med rekryteringsföretaget Capto HR. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så fort som möjligt.