Delikatess- och kallskänksansvarig till ICA Kvantum Södra Sandby

Arbetsbeskrivning

Nu söker ICA Kvantum Södra Sandby en Delikatess- och kallskänksansvarig!

Om butiken:
Butiken grundades år 1927 som ett litet charkuteri på Backgatan i Södra Sandby. Lokalerna var små där Ebba stod i köket och tillverkade charkuterier och Oskar styckade kött. Idag är ICA Kvantum Södra Sandby en butik med cirka 80 anställda, som har ett stort fokus på färskvaror och där charkuteriprodukterna från förr fortfarande tillverkas och säljs i butiken under varumärket Anderssons KÖK. Butiken strävar efter att vara en modern handelsplats som utvecklas med tiden. Affärsidén “Den nya matmarknaden möter det traditionella hantverket” speglar tydligt företagets vision.

Om tjänsten:
ICA Kvantum Södra Sandby söker nu en driven och engagerad ansvarig till butikens delikatess och kallskänk. I denna roll har du det yttersta ansvaret för avdelningen och du leder ditt team genom coachande ledarskap. Med ICAs värderingar (Enkelhet, engagemang, entreprenörskap) strävar du efter att överträffa kundernas förväntningar gällande inspiration och kundservice. Vidare innefattar en stor del som tjänsten att själv arbeta i driften och bemöta kunder.

I rollen kommer du bland annat att ansvara för:
- Försäljning
- Ekonomi & budgetering
- Schemaläggning & planering
- Fastställa rutiner och se till att dessa efterlevs
- Egenkontroll av varor

Om dig:
Vi söker nu dig som är glad och positiv, trygg i ditt ledarskap och med ett stort intresse för mat och färskvaror. För att passa i rollen krävs det att du tidigare har arbetat som ledare eller chef. Du trivs av att jobba strukturerat och är van vid att sätta och arbeta efter tydliga rutiner. För att kunna jobba som delikatess- och kallskänksansvarig ser vi även att du har tidigare erfarenhet av arbete med färskvaror.

Krav för tjänsten:
Tidigare ledarskapserfarenhet med personalansvar
Tidigare erfarenhet av arbete med färskvaror/delikatess
Tidigare erfarenhet av arbete i dagligvaruhandel
Erfarenhet inom service

Meriterande för tjänsten:
Kunskap inom ICA:s interna system
Tidigare genomfört ICA-utbildningar, såsom BLU eller liknande

För att passa i tjänsten bör du vara en målmedveten och driven person. Du är positiv och serviceminded, och sätter alltid kunden i första hand. Slutligen bör du alltid sträva efter att följa ICA:s värderingar: enkelhet, engagemang och entreprenörskap.

Om anställningen:
Butiken har öppet mellan kl. 6:00-22:00. Det förekommer främst arbete dagtid, men du ska även vara flexibel att kunna arbeta kvällar och helger.

Tjänstgöringsgrad: 100%.

Om oss:
Tjänsten avser anställning direkt hos butiken. Rekryteringsprocessen hanteras i sin helhet av Bemannica AB. Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook för de senaste nyheterna!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christian Eriksson

Rekrytering Telefonplan

Emilia Vasilcin

Sandra Fridsten

Banu Özcetin

Christian Eriksson
+46 000 00 00 00
Jan Ceder

Hanna Olofsson

Cecilia Rambell

Soldan Lidén

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Personalica
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 april 2021
  • Ansök senast: 24 april 2021

Besöksadress

Strandbergsgatan 12
None

Postadress

Strandbergsgatan 12
Stockholm, 11251

Liknande jobb


22 november 2024