Delivery Manager

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Som Delivery Manager har du en betydelsefull och viktig funktion i Xllnc. Du arbetar mot ett antal befintliga kunder där ditt ansvar ligger i att se till att kvalitén på produkterna är goda, att den dagliga leveransen uppfyller avtal och att dina kunder upplever en hög kundnöjdhet i enlighet med uppsatt budget. Vid problem ser du till att korrigerande åtgärder vidtas.

Du arbetar kontorsbaserat och har operativa möten med dina kunder främst via Skype, resor i tjänsten kan förekomma. Ditt arbete innebär ett nära samarbete med interna och externa leverantörer i syfte att anpassa kapacitet, tillgänglighet och säkerhet mot kundbehov. Fakturering kommer även ingå i dina arbetsuppgifter.

Om företaget
Xllnc grundades 1993 och är ett oberoende IT-företag. Xllnc finns på flera orter i landet och har sitt huvudkontor i Växjö. Bolaget hjälper sina kunder att utveckla både sin verksamhet och affär genom enkla lösningar för den digitala arbetsplatsen och har hittills förenklat vardagen för över 250.000 personer på bolag runt om i Sverige.

Din profil
Framtiden söker dig som med ett stort kundfokus och servicetänk brinner för att göra dina kunder så nöjda som möjligt. I ditt arbete är du engagerad, proaktiv och lösningsorienterad. Vi tror att du som söker har en hög social kompetens, är lyhörd och du trivs med att arbeta i en roll där du agerar spindeln i nätet. Rollen som Delivery Manager ställer höga krav på koordinering och vi söker därför dig som är strukturerad, ordningsam och har lätt för att fatta beslut. Slutligen tror vi att du som söker är ansvarsfull och professionell.

Krav:
- Tekniskt intresse
- Svenska och engelska flytande i tal och skrift
- God datorvana

Meriterande:
- Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Erfarenhet av att arbeta i affärssystem och Sharepoint
- Kunskap inom inköp och IT


Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor
Arbetstider: Kontorstider
Omfattning: Heltid
Ort: Växjö / Malmö
Start: Enligt överenskommelse men gärna så snart som möjligt.
Urval: Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag har löpt ut.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 9 februari 2017

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


26 oktober 2024

25 oktober 2024

25 oktober 2024