Delivery Manager

Delivery Manager

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu vår nästa Delivery Manager som vill vara med på vår resa mot en öppnare värld. Här kommer du att få driva våra kundprojekt till lyckade leveranser, med hjälp av din förmåga att kommunicera och leda glada team. Kom och utmana integrations-industrin med oss!



Varför du kommer trivas @ Entiros

Entiros finns till för att möjliggöra öppenhet och för att organisera världens applikationsnätverk. Vårt uppdrag är att utmana och utveckla hela integrationsindustrin. Det gör vi genom att vara den mest innovativa och öppna integrationsleverantören på marknaden. För att åstadkomma detta tillhandahåller vi inte bara integrationsstrategi i världsklass, drift & support, utan också en unik programvara för datavisualisering. Att jobba på Entiros betyder att du kommer att bli bäst, du kommer att vara lycklig och du kommer att växa.



Led framtidens integrationer med oss

Som Delivery Manager är du ansvarig för att driva, koordinera och genomföra kundleverans för en eller flera av våra kunder. Med tids- och kostnadsmål, samt en kundleverans med fokus på kvalitet och kundnöjdhet leder du projekten till succé. Utöver detta består dina arbetsuppgifter och ansvar bl.a. av:

- Forma kundteam med tilldelade resurser och ha löpande resursplanering, där du också coachar, stöttar och leder teammedlemmar till trivsel och engagemang
- Lägger en Customer Success Plan, där du säkerställer kvalitet och kundnöjdhet
- Efter avslutat kundprojekt, lämnar över dokumentation och kundprojekt till vår Drift & Support
- Ha kontinuerlig kunddialog i syfte att utveckla kundrelationer där din lyhördhet uppfattar framtida behov hos vår kund.
- Vara stöd till vår Key Account Manager i avtal- och faktureringsfrågor
- Bidra till till utvecklingen av vår metodik, verktyg och processer på Entiros


Du rapporterar till Service Manager och arbetsleder ditt team i leveransen, där du har ett leveransansvar samt budgetansvar. Teamet består av Integration Architects och Integration Specialist. Du har också nära samarbete med Key Account Manager samt andra Delivery Managers på Entiros.



Här är vad vi söker i vår nästa kollega

För att lyckas, men också trivas i rollen, tror vi att du har IT-bakgrund, men brinner för människor och mål. därför tror vi att du har en högskoleutbildning inom IT, följt av att du själv fått leda tekniska projekt med fokus på service och team management. Du tror på människor, med förmåga att coacha och leda grupper till engagemang. Du har en god kommunikativ förmåga, vilket präglar din dialog med både kollegor och kund. Vi tror också att du uttrycker dig väl i svenska och engelska, både i tal och skrift.



Intresserad?

Vi ser fram emot din ansökan senast den 1/12. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så se till att skicka in dina ansökan omgående. Vi välkomnar ansökningar via vårt rekryteringssystem, och tar inte emot ansökningar via mail.

Har du frågor gällande rollen, vänligen kontakta Pär Rolfsman (Service Manager) på Par.rolfsman@entiros.se. Om du har frågor gällande rekryteringsprocessen eller Entiros, vänligen kontakta Sofia Bäckhed (Talent Acquisition Specialist) på Sofia.backhed@entiros.se.

Rollens placering: På något av våra kontor i Linköping, Tranås eller Göteborg. Vi välkomnar också sökande på distans.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Entiros AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 november 2021
  • Ansök senast: 20 april 2022

Postadress

Kungsgatan 20
Linköping, 58218

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024