OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Telia Company har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Telia en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Telia Company AB är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. De har bestämt sig för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.
Arbetsuppgifter:
I rollen som internt kallas för Delivery Manager samordnar och koordinerar du leveranserna mot internationella kunder. Du följer ordrar och hanterar avvikelser som uppstår. Detta är en koordinerande roll där du ansvarar för att uppdatera berörda parter och säkerställa att leveranser levereras. Du har daglig kontakt med flera olika parter, där du förutom kundkontakt har dialog med den interna säljavdelningen, leverantörer och underleverantörer. Du tillhör en grupp på ca 20 medarbetare, där du blir en del av gruppen i Göteborg som idag består av sex personer.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet av internationella leveranser
• Eftergymnasial utbildning inom relevant område
• Du har god datorvana och erfarenhet av Microsoft Office-paketet
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Vi tror att du som söker tjänsten är en person med ett tekniskt intresse som trivs i en roll där du får ta eget ansvar för dina arbetsuppgifter. Att ta egna initiativ och bidra till att skapa resultat ser du som motiverande. För att trivas i rollen ser vi att du är noggrann och väl medveten om mål och kvalitetsstandard samt lägger stor vikt vid att leva upp till dessa. Avslutningsvis tror vi att du har en lösningsfokuserad inställning samt ser möjligheter i förändringar.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Order, leveransansvarig, kundservice, support, koordinator, kund, kunddialog, kundkoordinator, telekom, teknik, heltid, konsult, Göteborg
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund