Delivery Manager till H1 Communications

Delivery Manager till H1 Communications

Arbetsbeskrivning

Ta chansen och sök dig till en av framtidens tillväxtbranscher!

H1 Communication är ett kundserviceföretag med hjärtat på rätt ställe. De har under de senaste åren gjort en fantastisk resa och är just nu inne i en ny tillväxtfas där teamet skall stärkas upp med ytterligare en Delivery Manager.

Hos oss får du möjligheten att arbeta i en organisation där alla bidrar - ”Alla tillsammans” myntades som ett motto under 2022, vi hjälper varandra på vägen och har roligt under tiden. Vi vet att det är våra anställda som gör H1 framgångsrikt och som får oss att utvecklas framåt - vi välkomnar inte bara dina idéer vi uppmuntrar dem. Din egen utvecklingsresa inom organisationen är upp till dig; dina initiativ, personliga mål och nyfikenhet är nycklarna för din utveckling.

Hos oss får du kliva in i en snabbrörlig och energifylld miljö med fokus på kund, utveckling, service och ledarskap!

OM TJÄNSTEN

Som Delivery Manager hos oss på H1 Communication verkar du i en spännande och viktig roll där du kommer arbeta med att leda din avdelning till att nå nya framgångar. Du kommer ingå i den operativa organisationens ledningsgrupp tillsammans med sju andra medarbetare och ha fyra direktrapporterande Team Managers under dig.

Du förväntas arbeta aktivt i din roll som ledare med att inspirera och motivera ditt team. Du har även ansvar för att vidareutveckla din avdelning och affärerna samtidigt som du är ytterst ansvarig för din avdelnings uppsatta mål.

EXEMPEL PÅ ARBETSUPPGIFTER

- Samarbete med övriga Delivery Managers för att uppnå förväntade utfall genom att effektivisera, utveckla och förändra rutiner/arbetssätt.

- Försäljning tillsammans med Sales inom de segment du ansvarar för.

- Budgeteringsarbete.

- Implementering och projektledning av nya affärer.

- Utveckling av medarbetare, möjliggöra vidareutbildning samt personlig utveckling.

DU ERBJUDS

- En utmanande roll i en öppen och vänlig miljö där vi hjälper varandra utvecklas och skapa värde för det vi gör.
- Vi anser att balansen mellan jobb och fritid är a och o för att skapa långvarig produktivitet och glädje i arbetet.
- En arbetsplats där vi innerligt tror att glada och nöjda medarbetare ger nöjda och glada kunder, därför jobbar vårt team Happy Events alltid för att skapa glädje på arbetsplatsen.
- En agil ledning som uppmuntrar initiativ, driv och genomförande.
- En arbetsgivare som är branschledande inom kvalitet och informationssäkerhet och först i Sverige att certifiera oss inom ISO 18295.
- Ett företag som verkar inom en av världens framtidsbranscher.
- Flexibel arbetsplats med mycket frihet under ansvar.
- Ett roligt och familjärt team som förgyller arbetsdagen.
- Andra förmåner som friskvårdsbidrag, pensionsavsättning, flexibla arbetstider och remote arbete.

VI SÖKER DIG SOM

- Trivs att arbeta mot satta mål och ständig utveckling.
- Har arbetat som ledare.
- Är flexibel och inte har några problem med att dagen inte alltid blir som man tänkt.
- Är en serviceperson som alltid sätter kunden i fokus.
- Med fördel har arbetat med relationsskapande sälj tidigare.
- Nyfiken - drivet att alltid vilja lära nytt.
- Inte räds att ”sätta skopan i backen” själv samt har en ”nu kör vi” mentalitet.

SOM PERSON TROR VI ATT DU ÄR

Relationsbyggande. Du skapar och upprätthåller stabila och långsiktiga relationer med människor på alla nivåer, både internt och externt.

Prestigelös. Sätter teamet och kunden först i alla lägen.

Strategisk. Kan ta ett steg tillbaka och lägga upp en långsiktig plan för att nå största möjliga effekt av ditt och teamets arbete.

Flexibel samt problemlösande. Inga problem med att fokus skiftar, måste ha förmågan att tänka om och tänka nytt. Fokus skall alltid ligga på att lösa utmaningar som kommer din väg.

Affärsmässig. Alltid tänka på affären först, det som är bra för våra kunder är bra för oss. Se möjligheter till merförsäljning med också var vi kan öka marginalerna. Samt se vilka vi inte vill ha som kunder.

Resultatfokuserad samt självgående. Du sätter upp och upprätthåller personligt utmanande mål samt anstränger dig för att bemästra uppgifter och prestera. Du planerar och organiserar arbetet på ett målmedvetet sätt, prioriterar resurser och hantera din tid effektivt.

Hoppas att vi har fångat ditt intresse, vi ser fram emot din ansökan!

ÖVRIG INFORMATION

Start: Efter överenskommelse.

Arbetstider: Heltid

Plats: Östersund

Anställningsform: Detta uppdrag är en rekrytering och anställningen sker direkt hos vår kund H1. Lön, villkor och dylikt diskuteras separat.

Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Enligt kunds önskemål hanteras därför att alla frågor rörande tjänsten av (https://www.a-hub.se/). Varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Josefine Uno, josefine@a-hub.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 februari 2023
  • Ansök senast: 26 februari 2023

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Teamchef Inbound till E-apoteket

Teamchef Inbound till E-apoteket

26 november 2024

Skiftledare Landvetter

Skiftledare Landvetter

25 november 2024

Teamchef kolonial, Willys Nynäshamn Sandtorp

Teamchef kolonial, Willys Nynäshamn Sandtorp

22 november 2024

12 november 2024