OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bakgrund Sektionen för kundstöd och eftermarknad inom BAE Systems Bofors AB består idag av 21 medarbetare som främst arbetar med produkter och kunder globalt. Andra arbetsområden är ledning av projekt och delprojekt, bland annat inom områdena reservdelar, teknisk dokumentation och support. BAE Systems Bofors är idag i ett intressant utvecklingsskede och vi behöver utöka vår enhet inom eftermarknad. Genom detta behöver vi en ny driftig medarbetare som kan bidra med nytänkande inom logistik och service. Arbetsuppgifter Vi söker dig som vill jobba brett inom området kundstöd, vilket bland annat innebär: - att kunna gå in som delprojektledare i projekt - genomförandet av offerter och order inom kundstöd (främst inom service, underhåll och logistik) - framtagning och samordning av offertunderlag - stödja affärsförhandlingar (bland annat inom supportupplägg, service- och underhållsavtal). Önskvärda kvalifikationer Du som söker har en akademisk utbildning inom relevant område (ekonomi, marknadsföring, logistik) eller motsvarande kvalifikationer från branschen. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från projektledning, samt av arbete med offert, order, kalkylering, logistik och service. För att underlätta kommunikationen med våra utländska kunder hanterar du det engelska språket i tal och skrift. Även andra språkkunskaper är värdefullt. Du kommer att ha en viktig roll och erbjuds ett intressant och omväxlande arbete i ett högteknologiskt företag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Denny Åberg
0586-733 282
John-Ove Sjöberg
0586-733 267
Teknikchef Anders Nilsson
0586-733 271
Rekryteringskonsult Stefan Adolfsson
0586-733 066
Sveriges Ingenjörer Denny Åberg
0586-733 282
Unionen John-Ove Sjöberg
0586-733 267
Chefsjurist Max Florenius
08-528 02601
Unionen John Ove Sjöberg
0586-733267
Sveriges Ingenjörer Anders Ek
0586-733323
HR Stefan Adolfsson
0586-733066