Delta Consulting söker en Administratör till rollen som Sales Assistant

Delta Consulting söker en Administratör till rollen som Sales Assistant

Arbetsbeskrivning

Är du administratör ut i fingerspetsarna och vill du samarbeta med en av konsult-Sveriges mest framgångsrika Account Managers?

Då har vi den perfekta tjänsten för dig!

Om Delta Consulting:

Delta Consulting är specialister på allt inom ekonomi och ekonomipersonal och hjälper idag kunder genom bland annat affärsrådgivning och uthyrning av ekonomikonsulter. Att arbeta hos oss innebär att arbeta i en entreprenöriell miljö med smarta och drivna kollegor som har en passion för att hjälpa människor och bolag att lyckas.

Vi lägger även mycket fokus och energi på att få teamet att lyckas, både på och utanför arbetet. För oss är det viktigt att skapa en miljö där man mår bra och vill umgås. Vårt mål är att du genuint skall älska ditt jobb och på riktigt trivas med dina kollegor.



Vi erbjuder dig:

Enligt oss själva Sveriges bästa arbetsplats för alla våra medarbetare. Vi är på en spännande tillväxtresa där vi ständigt jobbar med ett growth mindset och utveckling, samtidigt som vi har väldigt roligt och mår bra på vägen.



Om Rollen:

Rollen som Sales Assistant hos oss på Delta innebär att du kommer jobba sida vid sida med en av dagens mest framgångsrika Account Managers. Du blir en nyckel i arbetet mot att bli ”Sveriges lyckligaste arbetsplats” och att säkerställa att vi når våra långsiktiga tillväxtmål om att omsätta 100-tals MSEK.



Arbetsuppgifter:

Kundbemötande:

- Customer outreach via mail, LinkedIn och telefon
- Boka och koordinera kundmöten
- Skicka offerter och avtal
- Ta fram och publicera innehåll på sociala kanaler


Säljsystem:

- Identifiering av kunder
- Kartläggning av prospekts
- Hantera försäljningsuppföljning
- Övergripande ansvar av CRM-system


Säljadministration och annat:

- Administrera för och stödja Säljansvarig
- Agenda och schemahantering
- Koordinera olika presentationer
- Ge extraordinär service till kunder, kollegor och ledning
- Andra ad hoc-uppgifter




Vem är du?

För att trivas och vara framgångsrik i rollen som Sales Assistant på Delta tror vi att du är utåtriktad och har en god datorvana. Du älskar administration, struktur, ordning och reda. Eftersom det är en supportande roll är du prestigelös och har du en förstklassig servicevana, du tycker även om att arbeta självständigt samtidigt som du är en god lagspelare. I rollen krävs också att du kan kommunicera på en professionell nivå i svenska språket, då det ingår en del skrivande och formulering i arbetet.



Krav:

- Nyfiken
- Serviceminded
- Ansvarstagande
- Ordningsam och strukturerad
- Stark administrationsförmåga




Meriterande:

- Intresse för ekonomibranschen
- Erfarenhet av Service- och/eller administrativt arbete, med påvisat goda resultat




Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul!

Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer.

Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 november 2022
  • Ansök senast: 29 april 2023

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024