Deltid inom fakturering och logistik!

Arbetsbeskrivning

Information om uppdraget För vår uthyrningsverksamhet i Växjö söker vi omgående en driven och framåt person med erfarenhet inom administration och logistik.I rollen som administratör kommer du att arbeta med fakturering, frakter, prissättningar och underlagsarbete för logistik och ekonomi.Krav på person Vi söker dig som har någon form av administrativ erfarenhet.Du är en duktig och driven person som brinner för att jobba som assistent.Dina kunskaper inom logistik och frakthantering ser vi som klart meriterande, likaså kunskaper i SAP.Vidare har du goda kunskaper i engelska och trivs med att administrera.Som person är du noggrann, engagerad och nyfiken, du har lätt för att lära och innehar en hög flexibilitet.Start: Omgående.Omfattning: Halvtid under april-juli samt heltid under augusti.Arbetstid: Dagtid.Plats: Växjö.Lön: Individuell lönesättning tillämpas.Ansökan: För att söka tjänsten måste du vara inlagd i vår databas www.maxkompetens.se.Tryck på "skicka anmälan" och följ instruktionerna.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Växjö
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 19 mars 2010
  • Ansök senast: 28 mars 2010

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

20 december 2024