DELTID Norwegian speaking customer service specialist - Avida Finans

DELTID Norwegian speaking customer service specialist - Avida Finans

Arbetsbeskrivning

OM AVIDA FINANS

Avida är ett kreditmarknadsbolag som erbjuder finansiella lösningar och tjänster för privatpersoner och företag i större delen av Norden och övriga Europa. Vi är en snabbt växande aktör på finansmarknaden och har fått ta emot utmärkelsen DI Gasell två år i rad, vilket bevisar att vi vet hur lönsam tillväxt skapas. Vi är idag cirka 120 anställda, med huvudkontor i centrala Stockholm samt filialer i Oslo och Helsingfors.

Snakker du norsk? Om du studerar och har ett par dagar i veckan som du önskar fylla med ett givande och utvecklande arbete - då har vi tjänsten för dig! Vi letar efter en Customer Service Specialist till Avida Finans, som vill och kan jobba minst 50%.

OM TJÄNSTEN

Som Customer Service Specialist ingår du i ett team om 6 personer där dina åsikter och din prestation är viktig i teamets gemensamma utveckling och förbättringsarbete. Tillsammans levererar ni kundservice i världsklass, främst via ingående samt utgående telefoni. Du kommer ha kontakt med befintliga såväl som nya kunder.

Vid behov ska du även kunna hoppa in och stötta dina kollegor i det svenska teamet, vilket gör dig ansiktet utåt både mot företagets svensktalande samt norsktalande kunder.

Dina primära arbetsuppgifter kommer vara:

• Hantera frågor kring lån, krediter och sparkonton för privatpersoner
• Svara på kundförfrågningar som inkommer per mail
• Arbeta med produkterna: Insättning och konsumentlån

VI SÖKER DIG SOM

För att passa i rollen som Customer Service Specialist ser vi att du har följande egenskaper:

• Serviceminded – där du gillar att leverera service utöver förväntan
• Stresstålig, uthållig och flexibel när det gäller arbetsuppgifter och situationer
• Tycker om samarbete och uppskattar att jobba i team
• Hög kommunikationsförmåga med pedagogisk anda
• Motiveras av att arbeta med utsatta mål och drivs av att kontinuerligt utvecklas

KRAV

• Du talar och skriver norska samt svenska flytande
• Du har en fullständig gymnasieutbildning
• God datorvana
• God förmåga i engelska språket i tal och skrift

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl utbildning inom olika delar av kundservice. Du har även möjlighet att bli certifierad i kundservice, något som uppfattas som värdefullt på arbetsmarknaden.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult.

PRAKTISK INFORMATION

Start: Omgående
Omfattning: Deltid 50-75%
Lön: Enligt överenskommelse
Placering: Södermalmsallén, Stockholm
Arbetstider: Schema förläggs under öppettiderna, Vardagar 08:00-17:00

KONTAKT

För mer information kontakta gärna vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 februari 2020
  • Ansök senast: 23 februari 2020

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024