OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du ett utmanande deltidsjobb på kvällstid?
Kanske har du en annan sysselsättning dagtid eller studerar och vill jobba extra?
Releasy söker nu medarbetare som kan arbeta måndag-fredag 16.00-20.30 i Telias kundtjänst. Här tar du emot inkommande kundärenden via samtal, mejl och chatt från kunder som behöver support kring sina tjänster och produkter.
Du behöver ingen tidigare kunskap eller erfarenhet - vi erbjuder utbildning och coachning för att komma in i rollen och utvecklas.
Snabbfakta
Roll:
Kundservicemedarbetare
Stad:
Linköping
Omfattning:
50 %
Lön:
Enligt kollektivavtal.
Arbetstider:
Du schemaläggs måndag-fredag klockan 16.00-20.30
Startdatum:
2021-12-03
Ansökan stänger:
2021-11-19
Övrigt:
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.
Tjänsten startar med en 20 dagar lång utbildning. Du jobbar då heltid 08:00-16:45 på vardagar (ej julafton och nyårsafton) fram till 4 jan.
Om rollen & arbetsuppgifter
Som Kundservicemedarbetare hjälper du Telias kunder med att lösa deras tekniska problem. Det kan exempelvis handla om att felsöka en kunds bredband, TV-tjänst eller mobilabonnemang, att guida kunden till att komma igång med sina nya tjänster eller stötta med information kring pågående felanmälningar. Kundärenden hanteras via telefon, chatt och mejl genom Telias datorsystem. Du utgår från Releasys kontor i Mjärdevid, Linköping, där vi arbetar i öppna kontorslandskap.
Generella krav
• Har fyllt 18 år
•
•
• Har en godkänd gymnasieutbildning
•
•
• Kan tala svenska och engelska flytande
•
•
• Har en god datorvana
Utvecklingsmöjligheter
Kanske vill du börja på deltid idag för att senare utvecklas vidare inom bolaget och göra karriär inom Kundservice? Releasy erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och Karriärtrappan. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback.
Ansökan
Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag då ansökan stänger den här veckan!
Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation.
Om du blir aktuell för att gå vidare i processen kommer du även att få göra ett kortare arbetspsykologiskt test. Det gör vi för att denna metod gör urvalsprocesser mer träffsäkra och rättvisare för de som söker den utlysta tjänsten.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare Jennifer Pettersson på jennifer.pettersson@releasy.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Hos oss erbjuds du
Om Releasy
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1300 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Björk
jessica.luppert-tell@releasy.se
Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se
simon.larsson@releasy.se
Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson
Sebastian Andersson
Josefin Danielsson
0771-350 900