OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu kundservicemedarbetare på deltid. Rollen innebär att svara på inkommande ärende i olika kanaler, främst telefon och mail från företagets slutkunder.
Dina arbetsuppgifter
Dina ansvarsområden innebär att lösa kundernas problem på bästa sätt för både kund och uppdragsgivare gällande frågor om bl.a.:
• Beställning och leverans
• Retur och byte
• Betalning
• Garanti och reparation
Vem är du?
Vi söker dig som är en problemlösare och tycker om att lära dig nya saker och nya angreppssätt. Du ska vara stresstålig och tycka om när det är ett högt tempo på arbetsplatsen. Du ska vara trygg i dig själv och lita på din egen förmåga såväl som att du inte ska vara rädd att be om hjälp. Du ska tycka om kundkontakten och få energi av att hjälpa kunden.
Meriterande kvalifikationer är:
• Tidigare erfarenhet av serviceyrke
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
• Goda kunskaper i tyska, franska, spanska eller ryska
Vad erbjuder vi dig?
Vi på Workz sätter din potential i fokus och inte ditt CV. Är du rätt person så hjälper vi dig att lyckas i yrket. Vi erbjuder dig utbildning i olika steg under 12 månader, allt från renodlade serviceutbildningar, praktisk coaching i form av medlyssning till seminarium om din personliga utveckling.
Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.
Hur ansöker jag?
Första steget är att registrera ditt CV och göra vårt servicetest på www.workz.se, sen hör vi av oss.
Har du frågor? Maila till personal@workz.se eller ring 08 – 22 45 22.
Lycka till!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic