OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en receptionist till en PR- och kommunikationsbyrå i centrala Stockholm, deltid.För vår kunds räkning, en PR- och kommunikationsbyrå, söker vi en pigg och glad receptionist till kontoret i centrala Stockholm.Tjänsten är på deltid, 3-4 tim/dag, med start snarat möjligast.Tjänsten inleds med en tre månaders provanställning, med goda möjligheter till förlängning.Du kommer att bli anställd av oss (Inhouse AB) och uthyrd ut till vår kund. Dina arbetsuppgifter kommer att vara traditionella receptionistsysslor.Du kommer att ansvara för receptionen, svara i telefon, ta emot besökare och hålla kontoret representativt.Det handlar om att serva företaget internt såväl som kunder.I rollen ingår också posthantering, bud och en del administrativa göromål. Du som söker tjänsten har arbetat som receptionist tidigare och trivs bra i den rollen.Det är viktigt att du är bra på att lyssna och kommunicera samt har ett naturligt trevligt bemötande mot kunder såväl som medarbetare.Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och har goda kunskaper i Officepaketet. Som person är du handlingskraftig, flexibel, entusiastisk och utåtriktad.Du har ett sinne för service, har lätt för att prioritera och är inte rädd för att hjälpa till där det behövs.Vidare värdesätter du att ha snyggt omkring dig och du brinner för att få dina medarbetare att må bra. . Arbetstider: ca 15.00 - 18.00 . Ersättning: Månadslön Du får gärna skicka med ett foto om du vill.Senast den 24 februari vill vi ha din ansökan.Vänligen ange "Receptionist deltid" i ämnesraden.
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013