OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
Letar du deltidsjobb och brinner för service – titta hit! Vi söker dig som vill utvecklas inom service samtidigt som du får chansen att jobba i ett dedikerat och motiverat team! I denna roll kommer du att arbeta mellan 10:00–15:00 måndag till fredag.
Företaget: Bisnode finns idag på 19 marknader och är en av Europas ledande leverantörer av beslutstöd. Huvudsakligen arbetar Bisnode med beslutsstöd inom affärs-, marknads- och kreditinformation. Nyckeln för Bisnode är att leverera svar och insikter och på så sätt göra det möjligt för deras kunder att fatta smarta beslut. På Bisnode arbetar över 2100 experter med att varje dag tolka, förädla och förstå data som ligger till grund för kundens affärsbeslut. Nu söker vi medarbetare till kundtjänstteamet i Solna!
Om rollen: I rollen som Customer Service Agent fungerar du som en länk mellan Bisnode och kunden, som i detta fall är privatpersoner. Det är du, som tillsammans med dina kollegor i teamet, ser till att kunden får ett professionellt och trevligt bemötande på både telefon och mail. Du hjälper kunden att hitta rätt och lösa problem, i ärenden som rör kreditfrågor. Kundtjänst är företagets hjärta och det är här kunderna får ett första intryck. Självklart får du upplärning kring företagets produktutbud och du har alltid möjlighet till att bredda dina kunskaper och på sikt utvidga dina ansvarområden.
Dina huvuduppgifter innefattar:
supportera våra kunder i diverse system
hantera fakturafrågor, avtalsfrågor och användarfrågor kring våra tjänster
För den som vill lite extra än det som ryms inom den ordinarie tjänstebeskrivningen finns det all möjlighet till att få medverka i olika projekt och även produktutveckling med kunden ständigt i fokus.
Din profil: Vi söker dig som har erfarenhet av service samt god datavana och intresse för IT/teknik. Detta är en tjänst för dig som vill utvecklas och växa, i en serviceinriktad tjänst. Du som söker trivs i en miljö där tempot stundtals är högt och klimatet dynamiskt! Du motiveras av samarbete och laganda, samt skulle beskriva dig själv som snabblärd, anpassningsbar och nyfiken.
Då telefonen är ditt främsta verktyg ska du känna dig trygg och bekväm med detta. Ett krav för tjänsten är att du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket i tal och skrift, samt känner dig mycket bekväm med datorn och att lära dig nya system. Har du erfarenhet av Salesforce är det meriterande.
Krav:
Erfarenhet från serviceyrke (kundtjänst via telefon är meriterande)
Arbetat med telefonen som verktyg
Tekniskt intresse
God datavana
Flytande kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska i tal och skrift.
Meriterande:
Erfarenhet från CRM-system och ärendehanteringssystem
Kunskaper i norska, danska, finska eller tyska
Som anställd hos MultiMind erbjuder vi dig: Kollektivavtalsenliga anställningsvillkor gällande lön, semester, pension, sjukfrånvaro, övertid, OB-tillägg.
En dedikerad konsultchef som kontinuerligt stämmer av din arbetssituation och finns tillgänglig för frågor kring din anställning.
Möjligheten att testa olika typer av uppdrag hos spännande företag samt bygga ut ditt CV. Troligtvis i ett framgångsrikt, internationellt bolag.
Delta på roliga fester och event och stärka ditt professionella nätverk.
Låter rollen intressant? Vid intresse ber vi dig att skicka din ansökan till MultiMind Bemanning snarast. Alla ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37