OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Byrån växer och behöver utöka med en deltidstjänst, till att börja med. Byråns inriktning är små till medelstora företag inom olika branscher och varje uppdrag anpassas efter just det företagets önskemål och behov. Du behöver därför kunna vara flexibel, lyhörd och noggrann för att lätt kunna skifta mellan olika arbetssätt och upplägg. Rollen är omväxlande och ställer krav på engagemang, initiativförmåga och ansvarskänsla.
Arbetsuppgifter
- löpande bokföring
- moms, skatt
- avstämningar
- meriterande kunskaper är lön, bokslut och deklaration
Din bakgrund
- Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
- Gärna erfarenhet av arbete på redovisningsbyrå eller revisionsbyrå
Programvaror
- Visma administration och/eller Fortnox
- Van användare av Word och Excel
Övrig information
Start: Omgående
Omfattning: 1 eller 2 dagar i veckan