OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu öppnar vi upp en ny tjänst hos oss!
Längtar du efter att få nyttja din potential och anta en viktig roll där du gör skillnad? Är du nyfiken, driven och har en vilja att lära?
Vi söker en engagerad medarbetare som ska arbeta med kunder och hantera kundkontakter samt är redo att växa med oss!
Vilka är vi?
Rubino är ett rekrytering- och bemanningsbolag bestående av ett team passionerade HR specialister med lång erfarenhet inom branschen. Med spetskompetens inom diverse områden har vi sedan 2003 hjälpt flera av Sveriges ledande företag att hitta rätt medarbetare.
Du blir en del av ett litet familjärt team där det är högt i tak, allas röst värderas och vi har kul på jobbet. Som ett litet växande bolag får du också en viktig roll i vår tillväxtresa i branschen. Det är en möjlighet för oss, men också dig och din karriär, att växa och etablera ett långsiktigt samarbete som skapar nya förutsättningar för framtiden.
Vem är du?
Vi söker dig som har ett inre driv, är nyfiken och vill utvecklas. Du är serviceorienterad och lockas av försäljning, inte minst att leverera efter kunders behov samt önskemål. Med din servicekänsla och empati får du människor runt om dig att känna trygghet och tillit. Detta går hand i hand med att du värderar nära samarbete och bygger förtroendeingivande relationer. Du är också en lagspelare som trivs att arbeta i grupp och ser dig själv som en viktig del i teamet för att driva verksamheten framåt.
Vill du arbeta med människor som håller hög professionalism på ett företag med stor gemenskap, i en rolig och utvecklande miljö, är Rubino rätt plats för dig!
En dag på jobbet?
I en hemtrevlig lokal på Östermalm i centrala Stockholm kommer du få en gedigen introduktion och utbildning. Du kommer via telefon agera första kontaktyta med våra framtida kunder. Via telefon ska du bland annat fånga intresse och boka in kundmöten.
Övrig information
- Start: Enligt överenskommelse
- Omfattning: Deltid/timanställning
- Tider: Kontorstider
- Placering: Grev Turegatan 10A, 114 46 Stockholm
Kvalifikationer och erfarenheter
Vi önskar att du har följande erfarenheter och egenskaper:
- Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från försäljning, B2B eller B2C.
- Det är meriterande om du studerar en relevant utbildning. Tex ekonomi, försäljning eller HR.
- Du är målinriktad, driven och tycker om att arbeta mot uppsatta mål.
- Du är duktig på att kommunicera och vara drivande i ett samtal.
- Du har lätt för att lära dig nytt och hantera flera saker samtidigt.
- Du är flytande i svenska, både i tal och skrift.
Ansöker gör du omgående då vi intervjuar kandidater löpande. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta David Andersson, på 076-298 46 50.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
- Höga emotionella krav