Deltidsuppdrag inom kundtjänst på snabbväxande e-handelsföretag

Deltidsuppdrag inom kundtjänst på snabbväxande e-handelsföretag

Arbetsbeskrivning

Är du sugen på ett uppdrag för en av Sveriges snabbast växande e-handelssajter?
Vi på Jappa söker nu efter positiva personer som vill jobba extra med att leverera förstklassiga kundtjänstupplevelser för en av våra kunder.
Kunden är en av Sveriges största kedjor inom köksredskap och inredning. De satsar nu hårt på sin e-handel, satsningen går mycket bra - e-handeln växer kraftigt - och de behöver nu öka sin kundtjänst.
Som kundtjänstmedarbetare hos vår kund kommer du att besvara frågor som inkommer via email och chattar. Frågorna kan beröra produkter, återbetalningar, returer mm. Kvaliteten på företags kundtjänst har stor påverkan på hur nöjda kunderna blir. VI strävar därför efter att hitta personer som kommer att ge vår kunds kunder en bra upplevelse och ett bra bemötande.
Arbetet är på deltid under hösten, med start i oktober, och sträcker sig till årsskiftet. Dessutom finns det goda chanser till fortsättning efter årsskiftet.
Kundens kontor ligger väl placerat på Östermalm, Stockholm.
Vi söker dig som är flexibel OCH strukturerad. Du gillar verkligen att hjälpa andra och har förmågan att anpassa dig till olika kunders frågeställningar och på ett trevligt sätt komma till korrekt avslut.
Mängden inkommande kundfrågor varierar över tid, varför du behöver kunna anpassa ditt arbetstempo för att kunna hålla en jämn, hög servicenivå.
Detta är det perfekta jobbet för dig som exempelvis är student och som utöver en extrainkomst vill bygga ett attraktivt CV inom e-handelsbranschen.
Omgående start.
Kravprofil
• Som lägst gymnasiekompetens
• Gärna tidigare erfarenhet av kundservicearbete – meriterande om du även har arbetat med e-handel samt arbetat med kundservice.
• Du ska helst kunna jobba heltid under några begränsade perioder - exempelvis Black Week och julhandeln.
• Utmärkt kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska och engelska, övriga språk är ett plus.
• För att kunna ge kunderna bra service tror vi att det är nödvändigt att du har ett genuint intresse av att hjälpa andra människor.
• Det är meriterande men inget krav om du tidigare har jobbat i Storm, Zendesk och Visma tidigare.
Glöm inte att lägga till rollen "Kundtjänst och Support" i Jappa för att kunna bli hittad av kunden.
*********************************************
Jappa är en talent-as-a-service-lösning för uppdrag inom e-handeln. Du som söker efter uppdrag lägger upp din profil på Jappa och blir därefter tillgänglig för företag som vill anlita dig för uppdrag.
TIPS: Vi har märkt att våra kundföretag hellre anlitar personer som har väl ifyllda profiler och som motiverar varför de passar just i den roll de lagt upp sig på. Kontakta oss på Jappa på chatten som finns på www.jappa.jobs om du vill ha hjälp att förbättra din profil.
OBS - ansökan sker genom att du registrerar din profil och din önskade roll på www.jappa.jobs. Jappa tar inte emot CVn eller ansökningar via email, dvs på det gammalmodiga sättet. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.
#jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: New Terms ABs kund
  • 7 platser
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 oktober 2021
  • Ansök senast: 7 november 2021

Postadress

Avenyn 37
GÖTEBORG, 41136

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024