Deltidsuppdrag som receptionist i centrala Göteborg!

Deltidsuppdrag som receptionist i centrala Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Söker du ett flexibelt arbete på deltid och har en annan huvudsaklig sysselsättning? Vill du utvecklas, anta nya roliga utmaningar och brinner för service?

Ta möjligheten att söka till tjänsten som receptionist i våra kunders vackra lokaler i centrala Göteborg!
Vi ser helst att du är villig att satsa minst ett år hos oss och i gengäld erbjuder vi dig ett socialt, kul och omväxlande extra arbete, en möjlighet att få nya erfarenheter och knyta kontakter.

Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter
Som konsult hos KFX blir du upplärd på flera receptionistuppdrag ute hos våra kunder med varierande och roliga arbetsuppgifter med fokus på service och administration. Arbetet omfattar klassiska receptionistuppgifter som att ta emot besökare och vara behjälplig via telefonen, posthantering, inköp av kontorsmaterial samt konferenskoordinering.

Kvalifikationer
Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt söker vi glada och serviceinriktade personer med god kommunikativ förmåga.
Har du tidigare erfarenhet av telefoniarbete är det meriterande. Det är viktigt att du har goda språkkunskaper i svenska samt har goda datakunskaper. Vidare är du van att arbeta självständigt, är ansvarstagande och är lösningsorienterad.

Som ansiktet utåt både för kundföretaget och KFX HR-partner är det viktigt att du förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande.

Övrigt
Om du är pensionär, student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning - skicka in din ansökan redan idag!

Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på telefon 031-711 98 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 april 2022
  • Ansök senast: 26 maj 2022

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


27 december 2024

Receptionspersonal

Receptionspersonal

26 december 2024