OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
· Prognosprocess och delaktig i våra kunders behovsplanering
· Kund – ordermottagning
· Registrering av kundorder
· Bokning av transporter
· Prisuppdateringsprocess, genomföra månads/kvartalsvisa prisjusteringar
· Månadsbokslut med uppföljning och rapportering i kundorderprocessen
· Leveransbevakning av kundorder
· Supportera våra säljare på fältet i olika uppdrag i företagets fortsatta tillväxt
I tjänsten ingår också att kunna vara back-up till försäljningskoordinator vid frånvaro och semester.
Kvalifikationer och Utbildning som vi ser som meriterande
Vi söker dig som har högskoleexamen inom logistik, planering, ekonomi eller motsvarande relevant utbildning. Du har goda kunskaper i Office-paketet och i huvudsak Excel. Din svenska och engelska är flytande i tal och skrift. Meriterande är erfarenhet från affärssystemet M3.
Vem är du?
Du har vana att jobba med planering, orderhantering och affärssystem. Som person är du analytisk, strukturerad, utåtriktad och kommunikativ. Du har god affärsförståelse och intresse för hela processen och van vid att vara drivande för att nå önskat resultat. Dessutom har du en känsla för detaljer och noggrannhet. God utvecklingspotential för rätt person genom denna tjänst.
Arbetstid dagtid 07,00–15,45 med flex.
Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper.
För mer information om tjänsten, kontakta Administration Manager Håkan Frostemark, tfn 070-735 73 72 eller HR-chef Morgan Ek tfn 073-147 56 04.
Du är varmt välkommen med din ansökan på hr.lidkoping@petainer.com. Skicka med Personligt brev och CV och ange i ämnesraden tjänsten du söker. Då urval och intervjuer sker löpande ber vi dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt dock senast den 14 oktober.
Kontaktpersoner på detta företaget
Teknisk chef Johan Larsson
0707532739
HR-chef Marie Andersson
0706119969