Demokoordinator till Olympus

Arbetsbeskrivning

Om kunden:

Olympus grundades i Japan 1919. De är en ledande tillverkare av innovativ optisk och digital utrustning för sjukvårdssektorn. Endoskopi- och mikroskopiprodukter, medicinsk och industriell utrustning. Olympus Sverige AB omsätter ca 370 MSEK och har ca 80 anställda, där ca hälften sitter i Solna. Olympus Sverige AB tillhör en världsomspännande koncern med säte i Japan. Läs mer på www.olympus.se (http://www.olympus.se/)

Om rollen:

Vi letar nu efter en engagerad och strukturerad medarbetare som kommer att sköta alla steg i den viktiga demohanteringen, samt agera backup för övriga arbetsuppgifter inom lager och logistik. Du kommer att ha ett nära samarbete med din kollega som jobbar som lageransvarig.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att bestå utav att:

- Ansvara för demoprocessen för medicinteknisk utrustning.


- Ta emot och registrera interna beställningar
- Koordinera utskick till kunder
- Övervaka tid som produkterna är ute hos kund
- Ta emot, registrera och färdigställ utrustning (funktionskontroll och desinfektion)


- Vanligt förkommande administrativt underhåll i system
- Vanligt förekommande arbetsuppgifter inom lager (plocklager) och logistik


Vem är du?

För att trivas i rollen som demokoordinator så tror vi att du tidigare har arbetat i någon typ av administrativ eller koordinerande roll där du är van vid många olika kontaktytor. Meriterande är om du arbetat med lager eller logistik.

Vidare är du strukturerad i ditt sätt att ta dig an arbetsuppgifter, det är för denna tjänst otroligt viktigt att du vet vikten av att vara noggrann och gör allt med ansvarskänsla, detta då varje steg i processen dokumenteras för att möjliggöra spårbarhet. Vi ser också att du är en ambitiös person som alltid vill göra ditt allra bästa, oavsett vad det gäller! Du talar och skriver på både svenska och engelska obehindrat.

Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är under måndag till fredag, kontorstider. Start är så snart som möjligt. Vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande. Tjänsten är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på Hero. Tjänsten fortlöper initialt tills slutet av december med möjlighet till förlängning

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madelaine Roosmark på madelaine.roosmark@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 mars 2021
  • Ansök senast: 1 september 2021

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


10 oktober 2024