Depåkoordinator till Göteborg

Depåkoordinator till Göteborg

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Är du en strukturerad och initiativtagande person som drivs av att hålla ett högt tempo i en roll med många kontaktytor? Motiveras du av att sköta det administrativa samtidigt som du har en social och kommunikativ roll? Då har vi rätt tjänst för dig.

För kunds räkning söker vi en depåkoordinator till Göteborg. Du kommer vara med och starta upp en ny depå hos vår kund där dina primära arbetsuppgifter dels kommer att bestå av att rekrytera och starta upp ditt team med trafikservicemedarbetare. Ytterligare kommer du skapa rutiner och processer enligt företagets policys. Du ansvarar bland annat för att planera resursåtgången, säkerställa att rätt kompentens tas tillvara på samt att du har ett ekonomiskt ansvar kopplat till produktion och kunder.

Ytterligare arbetsuppgifter som kommer att förekomma:
- Leda och planera lagerverksamheten.
- Sammankalla och genomföra startmöten samt upprätta arbetsberedningar.
- Ansvara över att fordonsparken på depån är funktionell för verksamheten.


Om företaget
Mer information om företaget ges vid en eventuell intervju.

Din profil
För att lyckas i rollen ser vi att du har stor erfarenhet från beläggningsbranschen. Du har hög kompetens inom Office 365 och talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Du har B-körkort samt har tillgång till bil. Det är högt meriterande om du har tidigare erfarenhet från personalansvar samt schemaläggning.

Vi söker en positiv och energisk person som har en strävan för att utvecklas. Du är driven och är van vid att delegera ut samt strukturera de arbetsuppgifter som inkommer för att säkerställa att allt blir gjort enligt tidplan. Ytterligare ser vi att du är flexibel och vill växa med bolaget samt har en förmåga att arbeta proaktivt. I denna rekrytering läggs stor vikt vid personlighet.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult sarah.lindgren@2complete.se på telefon 076 – 875 11 46 eller sarah.lindgren@2complete.se

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 december 2021
  • Ansök senast: 31 januari 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


31 oktober 2024

Office Coordinator Menigo

21 oktober 2024