Department Manager Customer Service

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten  

 

Som Department Manager för Customer Service kommer du att arbeta tillsammans med Operations Director och Operations Ledningsgrupp med strategisk utveckling av vår verksamhet. Du kommer att initiera och driva förbättringar inom effektivitet, kundnöjdhet, kvalitet och medarbetarengagemang för hela Operations. Du kommer ha det yttersta ansvaret för Customer Service för både Verisure och Securitas Direct. Ditt uppdrag blir att sätta den långsiktiga strategin för avdelningen och att säkerställa att vi bygger förmågor för att ge kunderna support i sin önskade kanal. Vårt mål är att erbjuda en kundupplevelse av världsklass genom att överträffa våra kunders förväntningar. Till din hjälp har du ett team av erfarna ledare som stöttar upp och driver den dagliga verksamheten.  

 

Din profil  

 

Vi söker dig med en utbildningsbakgrund motsvarande Civilingenjör/Civilekonom med 5 års erfarenhet av arbete med företagsövergripande problemställningar i rollen som managementkonsult eller liknande roller.  

Vårt koncernspråk är engelska, men då mycket material är skrivet på svenska behöver du ha goda kunskaper i båda dessa språk. Vi utgår från att du är en god kommunikatör i både tal och skrift. 

Vi tror även att du tidigare har arbetat i en internationell organisation med ett större personalansvar. Du behöver brinna för att utveckla ditt team och för att leverera resultat. Vi tror även att du har erfarenhet av att ha jobbat med förändring, digitalisering, kundnöjdhet och kundupplevelsen på tidigare arbeten. Vi tror även att det skulle vara till din fördel att du tidigare suttit med i någon form av ledningsgrupp. Du är driven, van att arbeta mycket självständigt och känner dig bekväm att utveckla strategier och mobilisera teamet för att nå era mål. Du behöver prioritera din tid väl för att balansera långsiktig strategisk utveckling med fokus på att vi når uppsatta mål här och nu. Du behöver ha en god analytisk förmåga för att förstå vad som driver såväl positiva som negativa resultat så att vi hela tiden lär oss och blir bättre. 

 

Om oss 

 

Verisure är en av den ledande aktörerna på larmmarknaden. Vi är ett internationellt bolag som finns i 17 länder med över 4,5 miljoner kunder och 22 000 anställda. Vi levererar professionellt övervakade larm och en service i världsklass. Vi är stolta över att få skydda det som betyder mest 24 timmar om dygnet 365 dagar om året. Bli en av oss du med! 

 

 

  

Låter detta intressant?   

  

Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Linköping. 

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag som är 2023-06-15.    För anställning i ett auktoriserat bevakningsföretag krävs godkännande från Länsstyrelsen.  Kollektivavtal Unionen.   

  

  

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Cassandra Malmqvist Recruitment Manager på antingen cassandra.malmqvist@verisure.se eller 0738233233 

  

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Isabella Geijer
+46708-541805
Cüneyt Acar
+46708542297
Lotta Hoff
0768-924613
Ylva Larensson

Emir Acar "Junne"
+46708542297

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Verisure
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 maj 2023
  • Ansök senast: 15 juni 2023

Besöksadress

Centrumgatan 1B, Vårgårda
None

Postadress

Centrumgatan 1B
Vårgårda, 44730

Liknande jobb


Team Manager Kundservice

Team Manager Kundservice

11 november 2024

Team Manager Kundservice

Team Manager Kundservice

11 november 2024