OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Depona AB söker en engagerad kundtjänstmedarbetare med start omgående till arkivet i Upplands Väsby. Du kommer att vara en del av den dagliga verksamheten med fokus på kundtjänst.
Du kommer att ansvara för den dagliga kontakten med kunderna som söker upp oss både via telefon, mail och direkt i våra system. Din uppgift är att hantera de förfrågningar som kommer in. Det kan till exempel vara beställning av material och återsökningar, bokning av hämtningar eller systemrelaterade frågor.
Vi arbetar i olika egenutvecklade system, varför du behöver ha god förmåga att sätta dig in i nya system. Ett väl utvecklat servicetänkande är självklart, både vad gäller kontakt med kunder och med dina kollegor.
Arbetet ställer mycket stora krav på noggrannhet och att du har god kommunikationsförmåga. Vi söker dig som har lätt för att lära och är omsorgsfull när du löser dina arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna kräver att du talar och skriver svenska obehindrat och är bekväm med att använda engelska i tal och skrift.
Passar beskrivningen in på dig är du varmt välkommen med CV och personligt brev!
Som ett sista steg i rekryteringsprocessen utförs en bakgrundskontroll. Detta görs för att vår personal kan komma att hantera känslig kund- och företagsinformation och det är därför viktigt att säkerställa att vi kan möta våra interna och externa krav på informationssäkerhet. I kontrollen ingår bland annat en säkerhetsprövning och kreditkontroll. Vi tillämpar provanställning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Platschef Anette Lundås
023-45982
070-6928507
Produktionschef Christian Mossberg
070-6770849
Anette Lundås
Affärsområdeschef Digitala Tjänster Göran Axelsson