OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MSX International Ltd
Vi är i stark tillväxt och söker nu en strukturerad, tydlig och proaktiv ledare för att ta nästa kliv i vår utveckling. Är du en erfaren ledare som drivs av att leda team och coacha dem till framgång så kan denna roll vara vad du söker! Vi söker dig som är resultatdriven och samtidigt brinner för kundnöjdhet och utveckla effektiva arbetssätt.
Som Deputy Service Center Manager blir du medansvarig för fyra nordiska support/service team som vi driver på uppdrag av vår kund, Ford Motor Company. Verksamheten består av kundsupport team som supportar Ford ägare inom den Nordiska marknaden med frågor kring bilägandeskap och Ford Pass. Som Deputy Service Center Manager så ansvarar du även för ett antal medarbetare med specialist tjänster.
Deputy Service Center Manager supporterar vår Service Center Manager i ansvarar för den för den dagliga verksamheten, att utveckla teamen i nära samarbete med gruppledare och supportmedarbetare samt säkerställa att uppsatta mål och nyckeltal nås. En viktig del av jobbet är att hålla en nära dialog med den interna organisationen, Ford Motor Company samt Fords återförsäljarnätverk i Norden.
Arbetsuppgifter:
* Support med den dagliga operativa verksamheteten
* Direkt personalansvar, elva personer med specialistroller
* Coacha och utveckla teamen till att nå uppsatta mål och nyckeltal
* Arbeta nära de operativa teamen och samtidigt ha helikoptersyn och driva strategiska frågor.
* Driva förbättringsarbete och implementera processförändringar och nya arbetsrutiner
* Tät kommunikation med den interna organisationen och med kunden i dom nordiska länderna.
* Dokumentation av processer och aktiviteter.
* Agera som back-up när Service Center Manager är frånvarande.
Är du den vi söker?
Som Deputy Service Center Manager kommer du ha nära kontakt med vår uppdragsgivare och du förväntas kunna hantera olika typer av affärssituationer på ett professionellt sätt. Rollen ställer höga krav på förmågan att kommunicera och bygga goda relationer. Som ledare söker vi någon med ett genuint intresse för att utveckla teamet och förmåga att arbeta strukturerat och proaktivt i en komplex miljö. För att lyckas väl i tjänsten tror vi också att du är en driven, lösningsorienterad och positiv person.
Kvalifikationer
- Minst eftergymnasial utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
- Minst 3 års erfarenhet som chef /ledare för team / support / kundservice
- God förståelse för kundrelationen och utveckling av den
- God ekonomisk förståelse
- Service center bakgrund
- Erfarenhet av att hantera klienter/stakeholders
- Mycket goda kunskaper i ett eller flera av de nordiska språken samt engelska.
- Erfaren användare av MS Office och Windows.
Vi erbjuder
MSX International erbjuder dig en betydelsefull roll i ett expansivt bolag där du får utrymme att växa. Du kommer vara en viktig del i ett dynamiskt, prestigelöst och dedikerat team där det råder öppet klimat. MSX har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag. I denna position ingår 6 veckors semester. Tjänstens omfattning är heltid. Placering är i Göteborg, Munkebäck där vi sitter i nya fräscha lokaler.
Ansökan:
Stämmer detta in på dig? Ansök redan idag! Alla ansökningar behandlas löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
HR-Manager Bodil Carlsen
+46 (0)31 337 88 43
HR Manager Anders Thor
+46709227627
Team Leader Yashar Maleky
0046 (0)768 79292
Recruitment Specialist Helen Rubin
0709-227627
Recruitment Specialist Helen Rubin
+46(0)709-227627
Account Manager Predrag Bojanic
+46 (0)704 174266
Recruitment Specialist Helen Rubin
031-3378840
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
Recrutiment Specialist Josefine Regnér