OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 6 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
I rollen som IT Service Desk agent kommer du arbeta med varierande typer av IT-ärenden där du tar emot inkommande ärenden via telefon och mail. Arbetstiden ligger inom intervallet 06:45-18 på vardagar.
Arbetsuppgifter:
- Erbjuda IT-support genom att skapa och hantera interaktioner, incidenter och beställningar
- Analysera incidenter och fastställa prioritet
- Kommunicera med leverantörer, slutanvändare samt Major Incident Management
- Delta i möten med kollegor, interna sakägare och/eller leverantörer för att adressera åtgärder och förbättringar
- Det finns även möjlighet att fördjupa sig i specifika frågor eller system
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Ett brinnande intresse för IT ett krav kombinerat med att vara serviceinriktad med stor förståelse för vikten av att tillhandahålla en bra support till slutanvändare.
- Skall-krav att kunna svenska och engelska i tal och skrift.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Tidigare erfarenhet från liknande jobb
- En ”team player”, kunden söker efter personer som fungerar väl att jobba i grupp.
- En ”avslutare”. Kunden är i behov av personer som kan ta på sig arbetsuppgifter och också avsluta dem, inte bara starta upp och helst se andra göra klart.
- ”Service minded”. En bra användarupplevelse är viktig för kunden, och användarna ska känna sig väl behandlade oavsett situationen.
- Förändringsbenägen - kunden står inför många och omfattande förändringar i teamet, med byte av arbetsverktyg, ändrade arbetssätt och troligen utökat ansvar. Det är viktigt att man gillar att jobba i en miljö i förändring och att man har lätt för att anpassa sig till nya arbetssätt/instruktioner etc.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström