OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personal Roslagen ägnar sig åt personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken. Vi söker nu en duktig desktop support / sekreterare för uthyrning till kundföretag i centrala Stockholm. Du ska dels ansvara för kontorets desktop support, dvs hjälpa kolleger med enklare dataproblem. Och dels ska du arbeta med kvalificerade sekreteraruppgifter och kontorsarbete. Det är en förutsättning att du har datavana, särskilt erfarenhet av Word, och är hyggligt kunnig på datorer, utan att du för den skull behöver vara någon fullfjädrad dataexpert. För att komma ifråga bör du även ha erfarenhet av kvalificerat sekreterararbete, t.ex. som VD-sekreterare, eller från advokatbyrå / konsultfirma. Du bör vara bra på svenska och engelska i både tal och skrift. Ifall bägge parter samtycker kommer uthyrningen att övergå till anställning hos kundföretaget efter en tid. Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vartefter ansökningar inkommer, varför det är en fördel om du sänder in din ansökan per e-post snarast möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Karoline
Karoline Andersson
Mikaela
Hannele
Jennica
Stefan
Angelica
Stefan Palm
Angelica Hörnquist