Detaljfokuserad Administratör till ICA Banken

Detaljfokuserad Administratör till ICA Banken

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i ett projekt med administration? Vår kund ICA Banken söker dig som är noggrann, effektiv och ansvarsfull.
För att passa in i rollen är du en person som trivs att arbeta i ett mindre team där du bidrar med din kunskap och erfarenhet.

I rollen som Administratör arbetar du med uppgifter kopplat till ett tidsstyrt projekt hos vår kund. Du ansvarar med att söka ut kunder som har godman/förvaltare/fullmakt etc. för att säkerställa rätt information i våra system.

Uppdraget är på heltid men vi är även öppna för deltid, 
starten beräknas under Januari 2024 fram till Juni 2024.
Arbetstid kl. 07,45-16,30 Måndag-Fredag .

Kvalifikationer
Gymnasieutbildning
Erfarenhet av administration
Systemvana
Tekniskt intresserad

Ansvarsområden
Effektiv Administration
Säkerställa rätt information
Förmåga och ha ett öga för detaljer


Bli en del av teamet på ICA Banken där du inspireras och utvecklas med engagerade kollegor! Vi tror att du är en engagerad och glad kollega som är ansvarsfull och noggrann i kombination med en fin känsla för service. Vi tror på att vi är starkare tillsammans och att framgången kommer när vi arbetar tillsammans och har roligt ihop. Tillsammans med Randstad kommer du arbeta i en miljö på
ICA Banken som präglas av glädje och delaktighet. 

I denna process samarbetar ICA Banken med Randstad. Du kommer att vara konsult via oss på Randstad.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande, ansök därför så snart som möjligt dock senast 2023-11-03.
Som en del i rekryteringsprocessen utförs en bakgrundskontroll. Vi tar inte emot ansökningar via mail. 

För mer information gällande tjänsten kontakta ansvarig Konsultchef Maria Samuelsson på maria.samuelsson@randstad.se. 
Varmt välkommen med din ansökan!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Effektiv Administration
Säkerställa rätt information
Förmåga och ha ett öga för detaljer








Kvalifikationer
Gymnasieutbildning
Erfarenhet av administration
Systemvana
Tekniskt intresserad






Om företaget
Vi är en vardagligare bank som räcker längre. Vi skapar personliga, enkla och prisvärda tjänster för ICA-kunden. Varje dag.

Vi vill göra varje dag lite enklare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 19 oktober 2023
  • Ansök senast: 13 november 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


1 november 2024